If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ringde just akvarielagret....Crister skrattade åt mig....han hade redan sett tråden här...Fuellebornin hette catale och trewavasen hette chilumba....så nu vet ni...
Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.
Bilden var på fuellebornin vad? Trewavasen har jag inte hittat någon bild på iaf...det är ob honor till fuellebornin ja....kollade inte hur honorna såg ut till trewavasen så det vet jag inte...
Jag har bara en del malar (4st) och lombardoi i 800L och nu nyliken dessa tre fuelleb.....dom är inte trångbodda direkt måste skaffa fler fiskar...men jag väntar på att de jag har ska växa så tänkte jag köpa compresiceps sen....
Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.
Die Domain fischeshop.de steht zum Verkauf. Sie können diese Domain jetzt per Sofortkauf zum Festpreis mit dem Treuhandservice von ELITEDOMAINS kaufen.
Nop skaffade inte trewavasen.....bilden du visade stämmer dock inte harna var jätte röda med typ vitaktiga fenor jätte snygga...vill ha dom för att dom bryter av i färg...men har som sagt inga kommer antagligen inte skaffa häller tar ju i mot etiskt...men får väl se..skulle vilja hitta någon annan fisk som bryter av...annars har jag ju fuelleborni hornorna som har en lite rödaktig grund färg..
Nää kanske inte..men av mina erfarenheter brukar dom ha rätt...kankse har dom en röd variant bara...har inte sätt den trewavasen någon annan stans faktiskt....
Tycker faktiskt inte att rostcikliden är så snygg....men jag har typ bara sätt den där bilden på zoopet där tycker jag att den ser trisst ut..men men jag kanse har fel...
Kommentar