Jag har ett kar på 250 liter, jag är jättenöjd med det då jag tycker det är lagom, men OM jag skulle skaffa ett större skulle jag nog inte vilja ha mer än ett på ca 400 liter.
Stora burkar!
Kollaps
X
-
-
Mja, jag har mitt drömkar (nästan). 1000 liter och 290 cm långt, 50 högt och 70 brett. Skulle jag ändra något skulle det vara bredden, 100-120 cm i bredd hade sett mycket bra ut tror jag.
Tony EnglundKommentar
-
-
Det största vi har är på 3000L men det står tomt. Annars är mitt största på 900L och sedan har jag ett på 375L.
MVHDavidKommentar
-
-
Akvaristen: Hur kan du ha ett 3000liters stående TOMT?
Mitt största är 450 som jag har viktoriorna i.Mvh
RobinKommentar
-
Förrförra våren hade jag ett akvarium på 120 000 liter.
Översvämning i källaren kan man också kalla det.
mvh DanielÅh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck. Ernst K
Mina fiskar & burkarKommentar
-
-
-
Robin: det är för att vi ska flytta. och med tanke på att det är inbyggt i väggen så ska de som köper huset ha det akvariet, så nu har vi tömt det på våra fiskar och koraller m.m.
MVHDavidKommentar
-
3000 liter saltvatten! Det blir en hel del salt det. Synd att ni inte tog chansen att ha ciklider från AFRIKA!Mvh
RobinKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av robin
3000 liter saltvatten! Det blir en hel del salt det. Synd att ni inte tog chansen att ha ciklider från AFRIKA!Anders LKommentar
-
Största jag har är på 540 l. Dock är dröööem ett kar på 3-4 m långt, 70cm högt och en meter djupt. Då snackar vi Malawi eller Tanganyika-biotop!/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Mitt största är ju 800 avies det står ju det.....måtten är 150*60*80...så det är lagom djupt...men jag drömmer om ett kar som typ är 2-3 meter....men men det får INTE plats..när man blir stor kankse....Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
citat:
Översvämning i källaren kan man också kalla det.
mvh Daniel
stor källare , 120 kubik vatten roliga vatten skador de blir
tänck va många akvarium du hade kunat fylla
1200st x 100L akvarium = 120 000 L
320st x 375L akvarium = 120 000 L
222st x 540L akvarium = 120 000 LKommentar
Kommentar