If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
citat:Kjell:
Med tanke på Englands tidigare erfarenhet av straffläggning i slutspel, så behöver de definitivt vända den negativa trenden de haft.
Det finns historiskt sett många engelska straffsumpare.....
Den engelske målvakten är en säkerhetsrisk i målet men han är bra på straffar[)]
Hoppas vi får en bra domare nu mot holland,som genomskådar edgar davis "snubbla på en femöring stil" krävs tydligen inte värst mycket för att han ska falla i närkamper.
Det blir en riktig nagelbitare Sverige-Holland! Men jag är optimist och tror att dom fixar det. Henke och Zlatan får gärna bereda väg för Sverige i semifinal!
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!
citat:Hoppas vi får en bra domare nu mot holland,som genomskådar edgar davis "snubbla på en femöring stil" krävs tydligen inte värst mycket för att han ska falla i närkamper.
Det hoppas jag verkligen inte - vi behöver fler Henke-straffar[:p]
Ciklidhälsningar
Kjell
Portugal - England 1 - 1, Portugal vidare på Straffar
Frankrike - Grekland 4 - 2
Sverige - Holland 2 - 2 Holland vidare på straffar
Tjeckien - Danmark 2 - 3
Semifinal
Portugal - Holland 2 - 1
Frankrike - Danmark 1 - 3
Final
Portugal - Danmark 2 - 2 Danmark slursegare på straffar
Kommer att bli roligt att följa finalen på Rådhusplatsen.
citat:Hoppas vi får en bra domare nu mot holland,som genomskådar edgar davis "snubbla på en femöring stil" krävs tydligen inte värst mycket för att han ska falla i närkamper.
Det hoppas jag verkligen inte - vi behöver fler Henke-straffar[:p]
Ciklidhälsningar
Kjell
Även att falla är konst vet du,tycker inte E.D gör det,domarn sist tyckte annorlunda,han borde kanske prova E.D:s "high tech" brillor så hade han kanske sett allt i en annan dager,eller varför inte sälja sådana(ni vet vissa filmer måste man ha speciella för att se)så att tv publiken också kan följa matchen korrekt[]
Kommentar