Fotbolls-EM vs Ciklider

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Henrik Dehlin
    NCS Medlem
    • September 2002
    • 1913

Vilket klag!!

Är det lika jobbigt med reklam i CB och på ciklid.se
    Och fel som står i ciklid böcker och på massor av andra ställen
    Reklam och fel hittar man nog överallt idag?

Och dom är dessutom inte inkompententa

Kommentar

• Kjell Fohrman
      Användare
      • April 2002
      • 4619

citat:Är det lika jobbigt med reklam i CB och på ciklid.se
      I tidningar kan man hoppa över reklamen om man vill, eller läsa om man vill. I TV kommer man inte undan.
      Vanliga banners är helt OK - däremot hade jag omedelbart slutat gå in på ciklid.se om det dök upp en pop-up ruta hela tiden.

Jag har inget emot reklam (oftast i alla fall) och kollar t.o.m. ofta annonser men vill själv kunna välja om jag skall ta del av den.

Kommentar

• Kjell Fohrman
        Användare
        • April 2002
        • 4619

Eftersom jag klagade på TV4 kommentarorerna tidigare får jag väl nu berömma dom lite - i gårdagens "TV4"-match (Tjeckien - Lettland) så skötte sig de bägge kommentatorerna (bl.a. Martin Dahlin) på ett bra sätt.

Kommentar

• malawi_voodoo
          Användare
          • July 2002
          • 790

Och jag tycker att ettans kommentatorer igår sög
          Det finns bara en som kan kommentera fotboll: Arne

Och Kjell, man kan visste undvika reklamen på tv, det är ju bara att gå ut ur rummet...
          /Glenn Wouda

http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507

Kommentar

• Kjell Fohrman
            Användare
            • April 2002
            • 4619

citat:Och Kjell, man kan visste undvika reklamen på tv, det är ju bara att gå ut ur rummet...
            Man tittar ju på ett program för att man vill se det och det sänds ju inte heller i någon annan kanal - så valfriheten är begränsad om man säger så.
            Man får väl åtminstone vara glad över att det ännu inte är i fotbollen som i ishockeyn där dom flera gånger i varje period gör uppehåll i spelet för reklamen.

Kommentar

• anli
              Användare
              • March 2003
              • 3740

citat:Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman

citat:Och Kjell, man kan visste undvika reklamen på tv, det är ju bara att gå ut ur rummet...
              Man tittar ju på ett program för att man vill se det och det sänds ju inte heller i någon annan kanal - så valfriheten är begränsad om man säger så.
              Man får väl åtminstone vara glad över att det ännu inte är i fotbollen som i ishockeyn där dom flera gånger i varje period gör uppehåll i spelet för reklamen.
              Håller med 100%! Hockyen har förlorat mycket på uppehållen .
              Anders L

Kommentar

• malawi_voodoo
                Användare
                • July 2002
                • 790

ja hockeyn är bedrövlig. men hur många reklam pauser har 4an på en hel sändning? 4-5 st? det är ju lika många som det är i en hockey period ;P
                /Glenn Wouda

Kommentar

• Kjell Fohrman
                  Användare
                  • April 2002
                  • 4619

citat:Håller med 100%! Hockyen har förlorat mycket på uppehållen
                  Snart har det väl gått så långt att spelarna också får bli reklampelare i pauserna. Det vore häftigt att se Foppa dra ner byxorna före att visa att han använder Pampers som suspensoar eller Sudden plocka ut sitt tandskydd och borsta de resterande gaddarna med Colgate för att de skall bli vitare än vitt[:p]

Nej ikväll hoppas jag att Portugal gör en kämpainsats och tar sista chansen annars är loppet kört för deras del. För att EM skall bli en riktig fest så bör nog hemmanationen finnas kvar en tid till.

Kommentar

• malawi_voodoo
                    Användare
                    • July 2002
                    • 790

yeah det vore nått

men seriöst, hoppas "dream team divas" förlorar idag med.
                    /Glenn Wouda

Kommentar

• imported_n/a
                      Användare
                      • August 2002
                      • 330

spotti(lamadjurets) medverkan på fre,spelar det igentligen någon roll? vad kan en "fullvuxen" flätad "karl" som får blåsor på fossingarna göra åt de svenske? men för dom vidskepeliga bör han kanske va med,så italia inte har nått att skylla på,för vi kommer att krossa dom,faktum är att ranken hitills,vad jag sett(o det säger inte lite)ÄR 1:sverige 2:bulgarien 3:tyskland

Kommentar

• Matz Karlsén
                        Användare
                        • February 2004
                        • 1127

Vilken skam för Italien! Skicka hem Totti! Förr om åren så var alltid Italien mitt andra lag. Men efter Tottis fega utspel så vill jag inte se mer av Italien i EM!
                        To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!

Kommentar

• Kjell Fohrman
                          Användare
                          • April 2002
                          • 4619

Såg ni den skådespelande portugisen igår. En halvlåg ner på gräset och en ryss sparkade en lös boll mot honom - bollen tog på armen men portugisen tog sig för ansiktet och slängde sig handlöst ner och vred sig i plågor.
                          Efter detta hoppas jag att portugiserna snarast får lämna EM.

Ikväll blir det förhoppningsvis inte någon primadonna-match i alla fall när England tar sista chansen till att gå vidare.
                          Ciklidhälsningar
                          Kjell

Kommentar

• odilou
                            Användare
                            • April 2002
                            • 308

citatpotti är tyvärr en "man" i tiden...välfriserade...välrakade och väldoftande. Hela samhället genomsyras av fåfänga och Totti är en riktigt fåfäng Italienare. Jag måste säga att det ser patetiskt ut med de där flätorna på en "vuxen karl"...
                            ... Stäng av "flickan" från EM nu!!
                            Vad har det här med fotboll att göra?
                            Och vad menar du egentligen? Att en man ska se ut som du gör för att få kalla sig "vuxen karl"? I så fall avsäger jag mig gärna det epitetet.
                            Tack gode gud att jag aldrig stöter på så ogenerad könsrollskonservatism utanför akvaristiken/fotbollsvärlden. Det är nog dags att du gör verklighet av din planerade Thailandsflytt, stannar du i Sverige kommer det nog sticka allt värre i dina små ögon framöver.

Du får ursäkta men jag hinner inte skriva något mer, jag har en tid hos min manikyrist om en timma och jag måste hinna till solariet innan dess.

Kommentar

• ozric
                              Användare
                              • March 2004
                              • 3187

HAHAHA...Klart roligaste tråden hitills!!!
                              "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
                              c",)

Kommentar

• Kjell Fohrman
                                Användare
                                • April 2002
                                • 4619

citat:Och vad menar du egentligen? Att en man ska se ut som du gör för att få kalla sig "vuxen karl"? I så fall avsäger jag mig gärna det epitetet.
                                Tack gode gud att jag aldrig stöter på så ogenerad könsrollskonservatism utanför akvaristiken/fotbollsvärlden.
                                Tricella har väl samma problem som jag - dvs är j..ligt avundsjuk över att håret på huvudet har slutat växa.
                                Vi har det väl j..ligt nog ändå - skall vi nu inte ens få släppa ut vår frustration över hur hårt livet är mot oss.
                                Ciklidhälsningar
                                Kjell

Kommentar

Arbetssätt...