Fotbolls-EM vs Ciklider

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mattias Olsson
    Användare
    • September 2003
    • 328

stackars england....

Kommentar

• StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

Jag vet inte om jag kan tycka synd om England direkt...de spelade handbollsförsvar och ägnade sig åt destruktiv fotboll. Även om det var surt att de förlorade så var de nog inte värda att vinna.

Kommentar

• Mattias Olsson
        Användare
        • September 2003
        • 328

Nej de spelade väl inte så fint men de e TUNGT å torska sådär i slutet... jag vet, spelade Gothia Cup för ett par år sen och ledde med 3-2 när det var typ 2min kvar och förlorade med 3-4 (mot ett australiensiskt lag som förövrigt gick till final!)[V]

Beckham lär iaf inte sova gott inatt...

Kommentar

• imported_n/a
          Användare
          • August 2002
          • 330

håller med,tungt för england att förlora på det viset,samtidigt så tror jag vad jag sett hitills,(nervdaller?)varför inte sverige? kör gubbar!

Kommentar

• cichlids4fun
            NCS Medlem
            • April 2002
            • 3111

Ni har fel allihopa, även om herr forman har nästan rätt i gruppspelen förutom då att holland går vidare och att han har förväxlat några gruppvinnare med grupptvåor.
            semifinalerna kommer att spelas mellan frankrike vs tjeckien, och england vs sverige där tjeckien går till final efter straffar och sverge spöar skiten av england med 4-1 finalen vinns utav sverige med 3-1 Em guld Em guld Em guld Eeeem guuuuuuuuuuld. Målkung i EM blir Allbäck efter många fina inhopp i andra halvlekarna.

var kan man spela på dessa resultat[8D] tänkte nämligen bli rik på kuppen

"saida"
            Mvh
            Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• Guy_P
              Användare
              • April 2002
              • 301

citat:stackars england....
              Inte alls de har sig själva att skylla. dessutom vann det bästa laget.
              Arsenalspelarna skötte sig hyffsat
              Guy
              Guy

Kommentar

• malawi_voodoo
                Användare
                • July 2002
                • 790

Tycker inte att något av lagen förtjänade att vinna...
                /Glenn Wouda

http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507

Kommentar

• Daniel Odell
                  Användare
                  • January 2003
                  • 2437

noooooooo beckham va gör du *gråta*
                  fish r friend

Kommentar

• Henrik Dehlin
                    NCS Medlem
                    • September 2002
                    • 1913

Vad gjorde Beckham för fel?

Kommentar

• StefanL
                      Användare
                      • August 2002
                      • 10784

Han slog straffen dåligt och på det sätt som han alltid gjort...han slog straffen emot en fd lagkamrat som "läst" honom för länge sedan.

Störst fel gjorde dock inte Beckham...utan de annars så anonyma Liverpoolspelarna, Heskey-Gerrard-Owen. De verkar inte vara i något vidare slag och det är bedrövligt hur Heskey klantade till det genom att ge Frankrike en frispark strax utanför straffområdet som Zidane senare slog in hur enkelt som helst (förbi en sovande James). Det som Gerrard gjorde borde ge böter...eller straffkommendering! Att slå ett bedrövligt bakåtpass i en pressad situation istället för att rensa bollen vart f*n som helst...han gav Henry bollen i straffområdet och James fällde honom brutalt vilket senare resulterade i straffmål av Zidane och 2-1 till Frankrike!

För övrigt så borde Silvestre åkt ut på frilägesutvisning när han fällde Rooney bryskt i straffområdet (föranledde Beckhams missade straff).

Nu får vi hoppas på att Sverige vinner mot Bulgarien så leendet kommer tillbaka hos mig. Än så länge kan jag bara säga att Spanien mostvarat mina förväntningar och Grekland överraskat. Sämst hittills har Portugal varit strax följda av Ryssland.

Kommentar

• Micke
                        Användare
                        • April 2002
                        • 9579

Med tanke på segersångerna från de engelska fansen redan i inledningen av andra halvlek så tycker jag att slutet av matchen blev mycket underhållande .
                        Hoppas att matchen igår var en väckarklocka för frannsmännen, de kan spela betydligt mer underhållande än vad de gjorde.
                        Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                        Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• anli
                          Användare
                          • March 2003
                          • 3740

Alltid lika kul å se ett överskattat England klanta bort sig
                          Anders L

Kommentar

• Zaphi
                            NCS Medlem
                            • July 2002
                            • 5395

Tricella: Jag hoppas du vet att du har Sveriges störsa liverpoolfan att debattera mot... Heskey är inte liverpoolspelare längre och Owen blixtrar inte till om han inte får några bollar. Han hämtar inte upp bollarna så som Henry gör tex. Det är inte hans stil och det skall det inte vara heller, så det kan du knappast skylla honom på. Det finns inte en klubb i Europa som inte skulle vilja ha Gerrard i laget. Ok, han gjorde en sugig pass, men f.ö. va han bra. Många tyckte Frankrike va långsamma och inte skapde mycket, men det beror ju på att Svennis höll tätt bakåt, vilket va smart! Det suger att England förlorade och jag va på väg att inte gå till jobbet för det!

Fastän jag håller på Sverige som andralag så hoppas jag nästan sverige får stryk ikväll bara så du Micke, Anli och alla andra englandshatare får veta hur det känns, om ni nu har en passionerad syn på fotboll dvs och inte bara kommer med amatörmässiga uttalanden om en sport ni inte känner till!

Detta va den suraste förlust jag varit med om!
                            www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Micke
                              Användare
                              • April 2002
                              • 9579

citat:Ursprungligen skickat av Zaphi

Fastän jag håller på Sverige som andralag så hoppas jag nästan sverige får stryk ikväll bara så du Micke, Anli och alla andra englandshatare får veta hur det känns, om ni nu har en passionerad syn på fotboll dvs och inte bara kommer med amatörmässiga uttalanden om en sport ni inte känner till!
                              Tack jag vet hur det känns, det är inte lätt att vara HIF'are i dessa dagar. Det är bara att hoppas på att Henke nobbar Barcelona och istället återvänder till det lag han en gång var med och tog upp i allsvenskan.
                              Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                              Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• imported_n/a
                                Användare
                                • August 2002
                                • 330

Har väl kanske inte med det att göra men:Zaphi,fotboll är trots allt bara en lek,även om det är världens största sport,åsikter kryllar det av,speciellt sådana som tycker annorlunda än en själv många gånger,för mig är det en gåta att inte tro på sverige(vad gör det?),expertis finns det i drivor som kan mer eller mindre,det är inget att bli upprörd för,bara kul med lite diskutioner.

Kommentar

Arbetssätt...