If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ja alltså en hemsida. dom flesta internet leverantörer erbjuder gratis webbsidor, finns många gratis ställen på internet (dom brukar dock vara ganska begrännsade) eller så betalar man en mindre peng för att få en hostad någonstans.
Jag har tex. www.gosatta.org som jag hostar själv på jobbet.
hämsheten med en zoon, det är bara vad jag själv tycker. Slött att ladda, tillåter låg kvalite på bilderna och är mest jobbig att ha att göra med. Jag hoppar ofta över att kolla på zoonen adresser medans jjg nästan alltid kollar på folk som har egna sidor.
Tycker inte att du ska mata ngt förrän ynglen har kläckts och blivigt stora nog för att ta artemian. Inte för att låta negativ nu men räkna med att det kanske behövs några lekar innan de låter bli äggen. Det kan käka upp den vid minsta störning. Men vi får hoppas på att det går bra. Lycka till !
Ok, men är rädd för nitrit eller något sånt när de bajsar.
Karet är på 70 liter.
Om man byter vatten man kanske man stör föräldrarna och äter upp äggen som Cutekid sa..
är inte karet inkört? nädå ere kanske en anna sak. Ett yngel / uppfödnings / lekkar bör ju redan varit inkört efter som yngel ägg är mer kännsliga för dåligt vatten än vuxna fiskar.
Kommentar