Affären beställer hem åt mig?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola
    Användare
    • August 2002
    • 1232

    #16
    Har mailat kungsbacka nu och hört mig för lite.

    Tycker du att det är lite klent med en 375a? 150*50*50cm.
    Vilken storlek blev dina könsmogna. Hur aggresiva är dom? Har själv Tuppar dom visar inte speciellt mkt aggresivitet.
    Skygga?

    Mvh Ola
    ola lindeberg

    Kommentar

    • pleco
      Användare
      • April 2002
      • 516

      #17
      Altifrons (jag har Manaus varianten)är inte aggressiva alls ,första gången dom lekta var de ca 12cm ,dom är inte skygga utan är frame hela tiden och tiggar mat när dom ser mig .
      Jag hade mina med tuppar i 375L förut och tuppkamhanen var kungen i karet,altifrons kan inte hävda sig mot andra tuffa jordätare som tuppkam ,brasiliensis, G "Bahia Red" ,G "Tapajos Orange Head" , dom fungerar bra med A heckelii ,G "Araguaia Orange Head" .

      Jag tror inte du får svar från Zoomässan snart för att Hans(ägaren) är i Tyskland .
      ==> Mina video==> Mitt Bildarkiv på Zoopet ==> Min Zoon

      Kommentar

      • Ola
        Användare
        • August 2002
        • 1232

        #18
        Hum, vart ska jag då vända mig?
        Gillar Rio Negro varianten. http://www.amazon-exotic-import.de/G...io%20Negro.htm

        Tror att det ska gå bra med Blåciklider, mina har inte visat några tok anfall mot övriga invånare vid vid lek ens.

        Gräver dom upp växter och så eller lämnar dom dé ifred?

        Mvh Ola
        ola lindeberg

        Kommentar

        • pleco
          Användare
          • April 2002
          • 516

          #19
          Mina altifrons "Manaus" ser ut som dom på bilder du länkade till ,om jag mins rätt så är Manaus en stad vid Rio Negro floden .
          Akvarielesing hade Manaus varianten hör med dom ,vet inte vilka Zoomässan hade men det får du veta när dom svarar på ditt mail.
          Jag har haft blåciklider med G "Araguaia Orange Head" utan problem så jag tror att det går bra att ha dom med altifrons också.
          Altifrons gräver vid lek och anväder alltid samma lekplats så växter utanför lekplatset lämnar dom ifred.
          ==> Mina video==> Mitt Bildarkiv på Zoopet ==> Min Zoon

          Kommentar

          • Ola
            Användare
            • August 2002
            • 1232

            #20
            Har mailat Akvarieleasing nu. Hade för mig att dom bara ställde ut kar på företag och allmänna platser...


            Mvh Ola
            ola lindeberg

            Kommentar

            Arbetssätt...