Såg att sidan är omgjord så en massa nytt att läsa finns för den som är intresserad av BTN!
www.on-the-rocks.se
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
....inte en dag för tidigt..../#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson' -
Intressant som fasen! Det enda jag hara att klaga på är väl att (de flesta) av bilderna borde vara klickbara så att man kunde se en mer högupplöst version. Känns om att det vore en bra grej med tanke på produkttypen. Kul med historia osv och woodrocksystemet verkar spännande.
/Jonas540 (180x60x50) under uppbyggnad
30L Nano under planering
Drömmer om ett NanorevKommentar
-
citatntressant som fasen! Det enda jag hara att klaga på är väl att (de flesta) av bilderna borde vara klickbara så att man kunde se en mer höguppläst version.
De flesta foton kommer att var klickbara inom kort.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Skulle inte Back to nature (On the rocks) komma med nya spännande produkter inom sin genre?
Utbyggt modulsystem?Kommentar
-
Finns med på sidan. Heter WoodrockKommentar
-
citatkulle inte Back to nature (On the rocks) komma med nya spännande produkter inom sin genre?
ciklidhälsningar
kjellKommentar
-
Kommentar
-
Tror ni att Rocky Juwel kan gå i ett hörnkar? Skulle vara bra...Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
citatet enda jag hara att klaga på är väl att (de flesta) av bilderna borde vara klickbara så att man kunde se en mer högupplöst version.
citat:Ok...ser det nu. Jag hade dock förväntat mig ett större nytt utbud. Fler motivmöjligheter...m m.
citat:Tror ni att Rocky Juwel kan gå i ett hörnkar? Skulle vara bra...
Charlie (som tillverkar bakgrunderna) nämnde dock för mig vid ett tillfälle att det nya Woodrock-systemet också kommer att funka i ett hörnakvarium.
Ciklidhälsningar
Kjell
Kommentar
-
Hejsan Kjell..
Bilderna kunde gärna få bli lite större när man klickar på dom.
Jag vet att nerladdningstiden ökar då men gör man valet att klicka för att se dom större så gör inte det så mycket
micke540 liter +222 +222 +100Kommentar
-
citat:Hejsan Kjell..
Bilderna kunde gärna få bli lite större när man klickar på dom.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Han menar nog att hemsida och bilder är designade för en skärmstorlek på 800x600, medan han kör i 1280x1024 eller något sådant. Då blir bilderna små.
Jag kan nog hålla med att de gärna fått vara större, men då sitter jag just med den skärmupplösningen och en bredbandsuppkoppling.
Jag vet inte hur det är med de andra browserna, men Internet Explorer skalar automatiskt om bilder som är för stora för skärmen.
Kommentar
Kommentar