If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jeg sendte nogle artikler til jer som jeg havde skrevet, ved du noget om det var noget som i kunne bruge? Jeg har aldrig hørt mere fra jer efter at jeg sendte dem.
Jeg sendte nogle artikler til jer som jeg havde skrevet, ved du noget om det var noget som i kunne bruge? Jeg har aldrig hørt mere fra jer efter at jeg sendte dem.
Ok, då gick tydligen inte mitt svar fram till dig Esben. Jag har fått dina artiklar men fotona behövs i bättre upplösning (och utan copyrighttext) för att kunna tryckas. Annars såg det bra ut .
citatelvfölgelig - jag kommer att vara där alla fyra dagarna.
Kjell har dessutom lovat att göra ett reportage från InterZoo till Ciklidbladet nr 3/2004. Det blir något att se fram emot för alla oss som inte har möjlighet att åka dit.
Ja, det bliver godt til Interzoo messen. Så må du jo lige komme forbi og hilse på, Kjell.
Micke, jeg har fået taget nogle nye billeder af bla. Phenochlilus som jeg kan sende til dig en en højere opløsning. En skam at du ikke kan bruge de andre, jeg kunne eller godt have tænkt mig at mine Kadango billeder blev brugt.
Kommentar