Tack för ett underbart forum

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • NewAgeMan
    Användare
    • March 2004
    • 25

    Tack för ett underbart forum

    Jag måste säga att detta forum är ett underbart sätt att inskaffa sig kunnande inom akvaristiken. Jag tycker att ni alla bidrar till en välbehövlig känsla som får en rota sig djupare inom ens favoritsysselsättning.

    Dom flesta forum ägnar sig för stor tid att munhuggas istället för att dela med sig av sitt kunnande vilket gör mig aningen besviken. Vad spelar det för roll vad man har för intresse inom ciklider, man kan väl ändå inte hävda att en biotop är en mer intressant än en annan tex.

    Vad som gör mig glad är att se människor dela med sig sitt vetande istället för att påvisa det, översittarfasoner är något som man kan avvara och istället ge utryck i något mer konstruktivt
    Som främjar ett större vetande inom vår hobby.

    Jag må säga att jag har lärt mig en hel del inom delar av akvaristiken vilket jag tidigare inte varit så intresserad eller vetande inom. Men som sagt detta forum har varit gagn för ett djupare intresse för akvariehållning och även en del saker som rör sig utanför det.

    Jag tycker ni alla bidrar till ett verkligen intressant forum, finns knappt något som gör mig på så gott humör efter ett hårt dagsverke på jobbet som att läsa alla fängslande inlägg. Det ända som jag saknar är plats för ännu ett kar i min trånga lägenhet, men det kan nog inte detta forum hjälpa mig att finna……..

    Jag vill tacka er alla för ett underbart forum!!!


    Med vänliga hälsningar

    Jan

    Petenia Splendida...Det närmaste en sjöjungfru man kan ha i sitt kar!!!
  • Bosse.J
    Användare
    • August 2003
    • 205

    #2
    Håller verkligen med.
    Lite dålig aktivitet på mornarna bara. Här har jag suttit sedan klockan halv 6 å väntat på att något intressant ska skrivas.. men ni sover ju bara..
    HA det gott
    Bosse
    Bosse.J

    Kommentar

    • Leif Edvardsson

      #3
      Instämmer!!
      Ett vattenhål både för den inbitne och nybörjaren.

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

        #4
        Instämmer verkligen...

        citat:Här har jag suttit sedan klockan halv 6 å väntat på att något intressant ska skrivas.. men ni sover ju bara..
        05.30 på en söndagmorgon? Och du förväntar dig hög aktivitet på forumet...hua!

        Tips:

        1. Sov ut.[]
        2. Städa till klockan 10 på en söndagmorgon, sedan forumet.[)]
        3. Inget intressant du själv vill skriva om eller undrar över?

        Kommentar

        Arbetssätt...