All info av betydelse är givetvis av vikt, så den idéen är solklart bra. Det blir ju mer och mer att folk betalar via internetbanker så då bör nog även NCS hänga på...
Ang namn fattas
Kollaps
X
-
-
Ett tillägg till texten "Hur man blir medlem i NCS" har gjorts.
Texten anger att man även har möjligheten att maila in kompletterande medlemsuppgifter, i de fall där meddelandefältet vid Internetbetalning ej medger fullständig uppgifter.
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
-
Tackar, tackar !!!
De visuella exemplen har faktiskt legat där långt innan nyheten "NAMN FATTAS" sattes på förstasidan.
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Kommentar
-
Jättebra, kan väl tillägga en sak till när jag ändå är i farten ang Nordea exemplet där står det MAX 50 tecken så om man skulle skicka in den infon som står i exemnplet skulle det helt enkelt inte gå det är för många tecken.
Exemplet ser ju jättefint ut annarsKommentar
-
Kommentar
-
Tur man har vett nog att inte klanka ner på hur andra skriver, folk kan faktiskt ha något som kallas dyslexi men det visste väl du?Kommentar
-
Även om man lider av dyslexi så är det väl ändå ens egna ansvar att se till att det står rätt på de inbetalningar man gör...eller?
Felstavningar är väl förståeligt, men att glömma namn eller adress är väl lite ens egna fel i sådana fall...det kan ju knappast vara någon annan som ansvarar för vad du glömmer att skriva för då är det ju patetiskt.
Tycker att du är fel ute här Maccis.Kommentar
-
Ärligt talat trodde jag faktiskt att han syftade på mitt tidigare inlägg vilket jag tyckte var rätt elakt, men du har rätt det gjorde han kanske inte så en jag ber om ursäkt.Kommentar
-
Det gör detsamma vad "han" syftade på. Det är kritiken som du skriver som gör stämningen i inläggen. Hade det varit konstruktiv kritik så hade du nog fått mer sympatiska svar.
Alla förstår att det ibland kan förekomma felskrivningar här och där, men det kan aldrig vara någon annans fel om t ex du skrivit fel och personen som läser din inbetalning inte förstår vem det gäller...
Det är denna del som styrande på NCS vill minimera och det kan de endast göra med övertydlig information när tidigare information inte hjälpt. Alla på NCS är givetvis väldigt mån om att få nya medlemmar...det är därför som de försöker få tag på personer som skrivit fel namn, adress m m.
I vilket fall som helst så är det betalarens ansvar att se till att rätt siffror och rätt namn står på inbetalningsavin...detsamma gäller om det betalas via internet. Det vet man även om man råkar vara dyslektiker.Kommentar
-
Min kritik gäller att det saknades info om HUR man gör när inte all info som NCS vill ha inte får plats.
Nu finns infon där och jag är nöjd att du sen ska ha en sån krass inställning till kritik är tyvärr inte mitt problem.
I övrigt kan jag väl enkelt säga att några få personers ovilja lätt drar ner hurvida jag skulle tipsa om denna föreningen eller inte, skulle det vara möjligt så skulle jag gärna gå ur den pga bemötandet man får på detta forumet.Kommentar
-
Mitt inlägg som avslutades med en smiley hänsyftade enbart på det som Joakim lagt in på föreningsinfo.
Ciklidhälsningar
KJellKommentar
-
citat:Nu finns infon där och jag är nöjd att du sen ska ha en sån krass inställning till kritik är tyvärr inte mitt problem.
I övrigt kan jag väl enkelt säga att några få personers ovilja lätt drar ner hurvida jag skulle tipsa om denna föreningen eller inte, skulle det vara möjligt så skulle jag gärna gå ur den pga bemötandet man får på detta forumet.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Tricella
citat:Nu finns infon där och jag är nöjd att du sen ska ha en sån krass inställning till kritik är tyvärr inte mitt problem.
Kommentar