If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag tror Kjell har fel! Det är uppenbarligen inte en rocka de har korsat in utan en plattfiskart! Typiskt med dessa häftiga namn. stingray parrot är mycket mer "coolt" än rödspätteciklid.
Brukar inte gå in på zoopet, men råkade gå dit idag så jag såg det precis då. och typ 15 minuter efter jag skrev den här läste jag texten, då fattade jag.
Helt underbart att ni erkänner att ni gick på skämtet!! En eloge till Fiskar.nu och expN...
Jag gick inte på det (denna gång), även om jag kan vara mycket godtrogen och lättlurad...
Förra årets "aprilskämt" hade jag säkert gått på då den var svårare...tycker jag iallafall.
citat:Men sen när jag läste i en tråd att kjell hade sånna hemma i sitt kar så trodde jag stenhårt på det
Jaså det fanns en kvar som trodde på mig[)], men nu finns det uppenbarligen ingen kvar som tror på mig när jag skriver något.
Får väl börja med en ny taktik då - bli inte medlem i Nordiska Ciklidsällskapet för då kastar ni bara bort era pengar på världens sämsta ciklidtidning
Ciklidhälsningar
Kjell
Kommentar