powerhead

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bosse.J
    Användare
    • August 2003
    • 205

powerhead

Hej. JAg har precis köpt ett powerhead.
    Nu till frågan, Han i affären sa att den skulle sitta helt under vattenytan.Men på bilden på asken så ser man att den sitter med lite över ytan.. sladden å en cm ungefär.
    Hur ska det vara??
    Bosse.J
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

Vad är det för märke och modell?

Kommentar

• Bosse.J
      Användare
      • August 2003
      • 205

Aqua Clear 402 heter den
      Glad påsk på dej stefan. HAr du fått tillökning ännu?
      Bosse.J

Kommentar

• StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

Hej Bosse!

Nej du...ingen tillökning i familjen ännu. Det är planerat i slutet av Augusti. Så då får man annat än fiskar, frugan (Ssshhh), jobb och akvarier att tänka på en stund.
        Känns ganska omvälvande med tanke på att jag har två barn redan som är 18 och 17...men det är oerhört roligt!!

Över till din huvudfråga:

En Aquaclear skall du ha helt under vattenytan. Du kan dränka den helt...ha den efter botten eller vad du vill. Det bästa är att ha den ca 10cm under vattenytan och sedan försöka rikta utblåset så att det rör sig uppemot vattenytan...

Det är denna eller hur?

Kommentar

• Bosse.J
          Användare
          • August 2003
          • 205

japp det är den. fan jag borde ju ha tänkt på att söka på nätet oxå. men min engelska är ju inte vad den borde vara. å så är det ju alltid trevligt att pratas vid här oxå.
          Lycka till med familjen..
          Tack för snabbt svar..
          Bosse.J

Kommentar

• StefanL
            Användare
            • August 2002
            • 10784

Jag har två Aquaclear 301 som sitter i varsitt yngelkar på 105L och de fungerar kanonbra, felfria sedan inköp 2000/2001. Du har köpt dig en riktigt bra Powerhead. De är tystgående också...

Kommentar

• Bosse.J
              Användare
              • August 2003
              • 205

Det låter ju kanonbra. JAg håller på att starta upp ett 375liters Malawi. Jag har lite bilder på Zoonen om du har vägarna förbi.
              Jag köpte även lite Golden idag.. och Hongi.. hoppas det funkar.. ha det gott nu å tack än en gång..
              Bosse.J

Kommentar

Arbetssätt...