Problemet är att namnet ofta också skrivs i kommentaren. Vi kommer att ta upp båda förslagen (radering och redigering) till diskussion vid kommande styrelsemöte.
Foton på "medlemmarnas bilder"...
Kollaps
X
-
-
citat:För Malawi och Tanganyika etc. ange fångstplats.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Instämmer. Texten borde ändras till; om möjligt ange även fångstplats.Kommentar
-
citat:Vi kommer att ta upp båda förslagen (radering och redigering) till diskussion vid kommande styrelsemöte//Stefan LindstedtKommentar
-
citat: Detta beror på att frågan mot databasen ställs efter registrerat id på användaren som laddat upp bilderna.
Således ställs frågan mot databasen efter användaren Magnus, och svaret blir Magnus*,
alltså alla Magnus.
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Stelin
Har ni haft något styrelsemöte än?Kommentar
-
-
Nu uppdaterar jag denna tråd genom att påvisa en del problem med medlemsbilderna.
På "Akvariebild"-avdelningen ligger en fiskbild på "Röd Rubin". Sedan ligger där två identiskt lika bilder inskickade av Jan Hansen...
Se även denna tråd:
Sedan skulle det nog inte vara helt fel att "artbilder" delas upp i respektive förekomst istället för som nu...i en enda klump. Detta kräver dock ganska mycket arbete så jag förstår om det inte hinns med...
Det känns hur som helst inte organiserat.Kommentar
-
citatå "Akvariebild"-avdelningen ligger en fiskbild på "Röd Rubin". Sedan ligger där två identiskt lika bilder inskickade av Jan Hansen...
citatedan skulle det nog inte vara helt fel att "artbilder" delas upp i respektive förekomst istället för som nu...i en enda klump. Detta kräver dock ganska mycket arbete så jag förstår om det inte hinns med...
Det känns hur som helst inte organiserat.
Redan nu går det ju att visa artfoton per släkte.
Kommentar
Kommentar