villken raster ska ja ha

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Daniel Odell
    Användare
    • January 2003
    • 2437

Raster 50 mm 18,00kr Svart / BTN
    fish r friend

Kommentar

• StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10777

Ursäkta mig...men jag måste ha slagit mig någonstans när jag skrev detta.

citat:Jag gick runt och struttade som vanligt i butiken och fick då syn på ett billigt alternativ till de lite dyra "raster" som finns att köpa till bakgrunder för insug.

Det finns något som heter "håruppsamlare" som man sätter i badkar eller duschutloppet och de kostade ca 20-30kr på Coop. De är i och för sig vita, men det kan man ju ordna till. De ser nästa exakt likadana ut med likadana springor. Ska man ha flera så kan det kanske vara en idé. Vad jag sett så kostar en "raster" närmare 100kr.

Bara en liten idé...
      Jag bjuder på skrattet och tackar de vakna killarna (Henke och Daniel i ovanstående inlägg) för upplysningen så ingen gick på min något såsiga diskussion här...hm...jäkligt kul faktiskt...det snurrar utav bara f*n...någon som provat?...Wooohahaaaa!

*Måste nog sluta med silikonandet på bakgrunden för idag...*

Någon som testat att ta bort en bakgrund genom att sätta en liten dynamit under ett upp och nedvänt akvarium...det torde väl fungera som när man satt en burk över när man var ung och galen. Akvariet flyger upp i luften och det snöar frigolitsmulor...akvariet?...hm...kommer inte ihåg vart burken tog vägen när jag var ung.

Över till något helt annat så gillar jag raster väldigt mycket...

Kommentar

Arbetssätt...