Varför envisas en del med att ha mer eller mindre en hel presentation av hela sitt liv i sin signatur?
Störande Signaturer
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag tycker också att det blir för kluddigt och för mycket text (jag förutsätter att det var detta du syftade på).
Förut hade jag fem-sex rader (en del blank) och det såg "för mycket" ut. Jag har för mig att det pratades om att det endast skulle tillåtas 3 rader...men det verkar ha lagts på hyllan?!?! -
Bättre att länka till en sida, om man nu vill dra sitt livs historia för alla på forumet.
Mvh JariKommentar
-
Själv undrar jag varför man ska ha signatur, eller annat krafs, över huvudtaget? Vill man veta klickar man ju bara på profilen?Kommentar
-
Bara undrar, e min störig?/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Ja, varför ska man ha en signatur när man kan gå in i profilen och titta? (om man nu skrivit nåt där)Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Torsten
Varför envisas en del med att ha mer eller mindre en hel presentation av hela sitt liv i sin signatur?
Kommentar
-
Äh.. ta bort... skala av.. kör lite stilrent.
Bort med tramset! Vill jag av någon outgrundlig anledning veta så kollar jag profilen...Anders LKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av anli
Äh.. ta bort... skala av.. kör lite stilrent.
Bort med tramset! Vill jag av någon outgrundlig anledning veta så kollar jag profilen...
Det ska vara sparsamt och väldigt kortfattat. Signaturen ska inte innehålla allt man har i karen och en beskrivning av allting från ens barndom till nutid (eller alla övriga intressen man kan ha).
Sånt kan man ha på profilen eller på hemsidan
Mvh Fredrikhttp://www.fiend.nu - min egen sida
http://www.umea.akvarieforening.se - Umeå akvarieföreningKommentar
-
På aktivitetslistan för ciklid.se finns en punkt att åtgärda detta.
Slutresultatet, när det är infört, innebär att man endast kan ha 3 raders, eller motsvarande 200-250 teckens, signatur.
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
3 rader är två för mycket ,jag tycker att det räcker med en rad .Kommentar
-
Ändå har du själv 2 rader .Kommentar
-
Håller man sig inom de angivna antalet tecken så är det väl inget att tjöta om. Känns som att vissa inte har ngt bättre att snacka omKommentar
-
Vaa,har jag[]
,mitt signatur är ett exempel till på långa signaturerKommentar
-
Cutekid din är väl endå lite väl ? kan du inte skriva sånt där i din profil så slipper trådarna bli så långa och att man måste läsa massa tjaffs som man redan läst 500gånger...
Vilka fiskar och akvarium du har passar bättre i din profil och länkar kan man också skriva längst ner där!Kommentar
Kommentar