Här kan du komma med frågor om tävlingen "Bästa idé".
Tävling - Bästa idé
Kollaps
X
-
Tävling - Bästa idé
Taggar: Ingen -
jag tycker att ett annonsforum där man kan söka efter typ fisk säljes, akvarium köpes osv.. vore fint, lättare o komma åt det man söker juuNär man tror att man kan allt, så slutar man att lära sig! -
En förklaring kanske på sin plats - tävlingen "Bästa idé" går ut på att komma med en idé som har med akvarium att göra - dvs. kanske t.ex. hur man bygger en bakgrund, en akvariebänk, eller en belysning, kanske ett förslag hur man konstruerar en fiskfälla eller ett vattenbytarsystem osv
Helst bör man fota och i text beskriva hur man gjort och förslaget mailas sedan in till oss på fototavling@ciklid.se
Om man sedan har förslag på hur denna hemsida skall förbättras så är de förstå också välkomna, men de har inte med tävlingen att göra.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Coolt. Ska bli kul att googla på alla idéer och se vem man egentligen ska skicka priset till, fast det kanske är försten till kvarn som beskriver problemlösningen som vinner?
Här är en idé till miniytterfilter jag fick från ett japanskt forum:
Idé till vertikalskärare för undervattensgräsmattor (hundtrimmer) som jag kom på själv, men som säkerligen någon annan redan tänkt på:
Kommentar
-
Cool ide, men hur gick det med filtret? Funkade det bra, blev det inte för dålig fart i det ?
MvhKommentar
-
citat:
Cool ide, men hur gick det med filtret? Funkade det bra, blev det inte för dålig fart i det ?
Men man tager vad man haver när man känner för att experimentera, och jag hade bara ett gammalt sunkigt AquaEl-innerfilter.Kommentar
-
Det var en bra morot för de som vill greja med egna prylar.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av defdac
Coolt. Ska bli kul att googla på alla idéer och se vem man egentligen ska skicka priset till, fast det kanske är försten till kvarn som beskriver problemlösningen som vinner?Kommentar
-
1 bidrag har idag kommit inKommentar
-
Hur går det med bidragen? Självklart har ni väl plats för en BTN-bakgrund?
Kommentar
-
-
Det säger jag inte. Själv sitter jag inte med i juryn och jag är ensam om att veta vem som gjort bidragen. Juryn får bedömma dem utan den vetskapen.Kommentar
-
-
Hur gör man om det är en hel serie utav bilder? Är inte så hajj på data. Kan man skicka en länk till en sida iställeet?
//Marcus960L MalawiKommentar
-
Det finns ingen begränsning på bidrag.
Det är bara bra om det är en serie med bilder. Du kan maila bilderna till fototavling@ciklid.se tillsammans med beskrivande text.Kommentar
Kommentar