Nu börjar tiden rinna ut för att skicka in bidrag till tävlingen, den 30/6 är sista chansen. Passa att skicka in ditt/dina bidrag innan det är för sent!
Tävling - Bästa idé
Kollaps
X
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Hank
Fick du mitt bidrag?
Ganska obetydligt men du tjatar ju som ...Kommentar
-
Om man har ett bidrag som är för stort för att skicka med befintlig mailserver.....Kan man skicka på något annat sätt? ICQ? MSN?
MVH
MagnusKommentar
-
Kontakt mig via e-post så löser vid det.Kommentar
-
-
Idag är sista chansen att skicka in bidrag till tävlingen. Missa inte chansen att vinna en "Back-to-Nature"-bakgrund eller akvarieprylar!Kommentar
-
Skicka in bilderna Mike så tar vi diskussionen efter. Kan du är det bra om de är 1000 pixlar i bredd.Kommentar
-
Då kan ni rösta i omrösning 1!
Kommentar
-
hua så segt, nör jag kollat på ett bidrag o ska gå till nästa så händer inget. måste stägna ner explorer o starta igång det igen.Kommentar
-
Bidrag elva och fjorton funkar inte för mig. Fler med samma problem eller är det min dator som inte gillar läget?960L MalawiKommentar
-
Funkar för mig i alla fall utan några av de problem (eller andra) som johan och marcus har.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Glöm nu inte rösta i "Teknik/Idé-tävlingen" - http://www.ciklid.se/fototavling/
Väldigt få har röstat så din röst kan bli avgörande.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Kom igen och rösta. Ett fåtal röster idag.Kommentar
-
Då kan ni rösta i kategori 2. Bidragen är nu utlagda. Omrösningen i kategori 1 är därmed avslutad.Kommentar
-
Ja hörrudu Christian... Jag trodde inte att mitt så kallade bidrag skulle komma med, hade ju helt glömt att återkomma till dig med beskrivning om hur jag har gjort. Nåja, nu är det lite sent.Kommentar
Kommentar