På tal om knäpp...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

    På tal om knäpp...

    Häromdagen var jag inne i en butik och köpte rakbladskniv, silikon, aceton och maskeringstejp utan att blinka. Inget kontsigt med det tyckte jag, jag skall ju greja med karen... I efterhand funderar man på om kombinationen av produkter va så jädra lyckad och man undrar va de i kassan tänkte. Nån b-kirurg kanske ?

    En annan gång köpte jag fyra 54-liters akvarium på hornbach, det är väl inget fel med det? Kassatjejen stirrade mycket konstigt på mig och frågade hur mycket fiskar jag hade egentligen.. Ha! Om hon bara visste!

    Inom denna hobby möts man verkligen av folk som verkligen undrar vad man håller på med egentligen... Bara en tanke...
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se
  • Sara Söderström
    Användare
    • April 2002
    • 18

    #2
    He he! Det låter ungefär som när jag nyligen hade köpt 25 kg bikarbonat som jag förpackat i lagom stora plastpåsar, samt hade en artemiakläckning på gång under skrivbordet! Fick några kommentarer om vad för sorts vitt pulver jag förvarade överallt i plastpåsar samt vilket experiment som stod och bubblade i skymundan!

    Ha det!

    /Sara

    Kommentar

    • Mikael W
      NCS Medlem
      • August 2002
      • 8616

      #3
      Hej
      Kul tema det här.
      Vi brukar blanda Tanganjikasalt i min källare ibland. Har nog undrat vad dom på polisstationen mittemot tänker när det kommer ut långhåriga gubbar med plastpåsar med vitt pulver från källaren. Tillsvidare har källaren inte blivit stormad, som tur är.

      mvh
      Mikael W
      (NCS-medlem sedan 1981)

      Kommentar

      • deelay
        Användare
        • September 2002
        • 5394

        #4
        Tanganjikasalt?
        http://www.aquariumstockholm.se/

        Kommentar

        Arbetssätt...