visst tråden heter reklam, men så här ser det ut när man filear dom och matar dom till andra fiskar:
Chokladciklidreklam!
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Nej det var inte min faktist, det var Daniels. Men det är samma kull som mina gamla också kom ifrån där alla var missbildade sönderavalade missväxta monster. Jag var dock hemma hos Anli i går och fick se hans fiskar med egna ögon och ja, han är nog kung ett bra tag till men min vf SKA bli finare/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
-
En bild (gosattas egen) säger mer än tusen ord:
... Kung ett tag till!Anders LKommentar
-
Det var minsann inte illa. Ser den ut sådär till vardags i vanlig belysning? Av roten i bakgrunden att döma ser färgbalansen i bilden ut att vara neutral och då måste det vara det snyggaste exemplaret jag sett inklusive alla bilder. Jag ska genast gå och spola ner en Troffegrupp för att bereda plats....
mvh,Kommentar
-
Nja... den blev väldigt blå med Gosattas sonykamera.
Så bilden ljuger nog lite.. men hans kamera klarade i alla fall av att fokusera hyfsat i mitt mörka kar.
En annan bild på paret:
oxå väldigt blått...Anders LKommentar
-
Har tagit mig friheten att mixtra med färgerna på Gosattas bild... nu liknar det mer verkligheten, inte lika flashigt ;D
(och jag har bett om lov för att använda bilden)
Anders LKommentar
-
-
Absolut fortfarande värt att göra plats för i något kar.
mvh,Kommentar
-
ja det enda kameran kan må ha gjort fel är ju det blåa, men det har ju med ljuset att göra, fiskarna är ju faktist vackrare en vad bilderna kan visa. Jag har aldrig sett så imponerande chokladciklider och jag kan ju bara hoppas att min vf choklad ska knäcka dom =)/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
Hej reklamen föll mig i smaken införskaffade mig
4 st små ca 10 cm choklader.
Tyckte de var konstiga i början läste nog inte riktigt
i tråden här om deras skarpa syn.
Mvh Yvonne
Kolla länken nyfiken på fluga.
Kommentar
-
Fantastiska bilder Yvonne. Jag är mycket imponerad.
mvh,Kommentar
-
-
Kommentar