Hejsan alla.
Fick mitt nya kar idag, ett 1015 Liters helglas, 125*125*65.
För det första vill jag klaga på deras service, den är inte bra.
dom är gnälliga och det låter som att allt är jobbigt.
När jag tog väck kartongerna runt bänken såg jag att 2 skruvhuvuden stack upp, färgen såg ut som en treåring hadde kladdat på och diverse bubblor och uppstickare på ytan.
Jag öppnade paketet till akvariet, och såg att det knappt var siliconat på stagen, de hadde stänkt silicon på rutorna, rutorna var ojämnt kapade, ojämnt ditsatta, och det var inte alls snyggt gjort.
När jag beställer ett akvarie för 8000:- drygt så räknar jag med service att de lagt ner tid på akvariet, och att de gör det ordentligt. Jag tycker inte detta är för mycket begärt. Tycker ni?
Jag vill inte hoppa på globefish för allt dåligt med grejorna då de beställer av olika företag. ex Snickare, glasmästare osv. Men jag tycker ändå att de skickat mig ett felaktigt akvarium.
Jag vill ha kompensation för detta.
Vad tycker ni? Vad bör jag KRÄVA av dem?
Jag är missnöjd som ni förstår. och detta är inget påhopp, bara en anmärkning och en frågan om vad jag ska göra. jag anser att jag är orättvist behandlad.
Ha det gott. MVH Simon Franzén.
Fick mitt nya kar idag, ett 1015 Liters helglas, 125*125*65.
För det första vill jag klaga på deras service, den är inte bra.
dom är gnälliga och det låter som att allt är jobbigt.
När jag tog väck kartongerna runt bänken såg jag att 2 skruvhuvuden stack upp, färgen såg ut som en treåring hadde kladdat på och diverse bubblor och uppstickare på ytan.
Jag öppnade paketet till akvariet, och såg att det knappt var siliconat på stagen, de hadde stänkt silicon på rutorna, rutorna var ojämnt kapade, ojämnt ditsatta, och det var inte alls snyggt gjort.
När jag beställer ett akvarie för 8000:- drygt så räknar jag med service att de lagt ner tid på akvariet, och att de gör det ordentligt. Jag tycker inte detta är för mycket begärt. Tycker ni?
Jag vill inte hoppa på globefish för allt dåligt med grejorna då de beställer av olika företag. ex Snickare, glasmästare osv. Men jag tycker ändå att de skickat mig ett felaktigt akvarium.
Jag vill ha kompensation för detta.
Vad tycker ni? Vad bör jag KRÄVA av dem?
Jag är missnöjd som ni förstår. och detta är inget påhopp, bara en anmärkning och en frågan om vad jag ska göra. jag anser att jag är orättvist behandlad.
Ha det gott. MVH Simon Franzén.
Kommentar