If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
tjo alla, min hemsida/fiskgalleri har fått sig lite fixande å trixande å lite balla script som automatiskt genererar thumbs å html, så nu finns det lite mer bilder och kategorier om nån har lite tråkigt å vill glo fiskbilder
Bra sida!
Mycket bra länksamling dessutom.
En fråga har du mer en 1 Trimac?
I.s.f är jag sugen att köpa en av dig.Han skulle i.s.f få gå tillsammans med 2 Festae och en Wyckii.
Snygg sida och bra bilder. Riktigt fina fiskar, det kanske är dags för mig att lämna afrikanarna för ett tag... Och fin kissekatt också, är det en skogis?
citat:Bra sida!
Mycket bra länksamling dessutom.
En fråga har du mer en 1 Trimac?
I.s.f är jag sugen att köpa en av dig.Han skulle i.s.f få gå tillsammans med 2 Festae och en Wyckii.
mrgreed: ja tog hem tre från Jeff! jag har en, anli en å lillebror har den största.
FI: självklart länkar jag dig, har bara glömt! Det är mina balazanii's, plockade hem dem i förra veckan. Du har rätt i att den är felmärkt, jag trodde det var en hane då
Måste väl då också skryta om min nya självgenererande bild sida (dock inte lika clean å fin som orms men det kommer )
www.gosatta.org välj media. . går på port 8080 så kan bli körigt om ni har griniga brandväggar.
om någon tittar och inte sitter på en väldigt snabb lina får ni gärna säga till hur det fungerar för jag har tyvärr vårt att avgöra det eftersom servern står lokalt.
port 8080: gick förstås inte så bra, men man skall inte sitta å surfa på arbetstid
Ni har det bra ni, själv får man pyssla å krympa små klickbara minbilder..
Grymma bilder Gosatta! Jag diggar speciellt bilderna på hajarna samt skalarerna. Kanonfina bilder.
Jag sitter med bredband så här hos mig så var det inga större problem med hastigheten, det gick lite trögt just då thumbnailsen skulle laddas in men annars så funkade det bra. Det funkade även bra med ZoneAlarms brandvägg.
Kommentar