If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
P.W.S.S zoo, vi har tillbehör för era sötvattens och saltvattensfiskar. allt för att era älskade husdjur skall få det de behöver. tex era reptiler
Har oxå stora kar
Tropheus moori golden kazumba F1
Tropheus dubosi F1
Tropheus Chaitica F1
Tropheus red chimba F1
Tropheus black pemba F1
Tropheus moori white limespot (Mwerazi) VF
Tropheus moori bärnsten F1
Tropheus moori kejsare
Mvh Kim
Hej! Jag skickade efter mitt 450liters på postorder. Just för mig så gick det inte så bra. Men om det beror att jag hade världens otur på en och samma gång vet jag inte. Men i slut ändan så löste sig allt.
Transporten kan nog vara väldig lätt eller som i mitt fall väldigt svårt.. Mitt fraktbolag var väldigt ovaktsamma och körde på mitt akvarium på två ställen..
Men jag fick ett nytt till mig dagen efter.
Så går allt bara rätt så är det ett bra och billigt tycker jag.
Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
Det där sista gör det lite svårare, för kvalite och pris hänger ihop på något sätt
Men kolla på blocket. Eller är det nytt du är ute efter?
Ligger nog mycket i det. Nol + köksbänkar från ikea blir ca 10kkr. Ingen belysning inräknat i det. Går kanske inte att hitta något annat så bra för de pengarna.
Om man inte hittar begagnat. Men 720L (som det lutar åt), helglasat verkar inte växa på träd här. Men jag ska hålla ögonen öppna. Kan ju dyka upp något klockrent!
Kommentar