If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Snart (söndag är sista dagen) går tiden ut för röstning i Fototävlingen så om du inte redan röstat är det hög tid att göra det nu.
Ciklidhälsningar
Kjell
Jo tack det går bra
Christian håller just nu på att göra en grovgallring och plocka bort de röster där någon ruta missats att fylla i etc.
Sedan kommer jag att gå igenom alla röster och kolla så att ingen röstat två gånger (då stryks bägge rösterna) samt att alla är röstberättigade.
Först därefter börjar sammanräkningen.
Vinnare meddelas på Ciklidstämman och först därefter på ciklid.se och zoopet.com
Ciklidhälsningar
Kjell
Jepp och nu har jag kollat igenom alla rösterna och fått fram en segrare.
Totalt fick vi in 427 röster och av dessa blev 339 godkända (88 ej godkända).
Orskaen till att vissa inte godkändes var flera som att inte hela namnet eller adressen var angiven, som att den röstade inte hade blivit medlem i tid, som att de röstade flera gånger (de som meddelade om att ville ändra sin röst godkändes dock).
Jag kan avslöja att det blev en klar segrare - vem? Ja det avslöjas på ciklidstämman.
Ciklidhälsningar
Kjell
Men åååååh vad jobbigt att vänta så länge... Kan du inte säga det nu? Snääälla?
Skämt åsido, är det okej att prata fritt om bidragen och de för somliga okända fotograferna nu då vinnaren är korad?
citat:är det okej att prata fritt om bidragen och de för somliga okända fotograferna nu då vinnaren är korad?
Jodå, min absoluta favorit var nummer 4 som var ett kort med otrolig skärpa, snyggt beskuret och ett snyggt motiv.
Sedan blir det lite hårdare om vilken jag sätter som nummer två, men det får bli nummer 1 - jag tycker det är kul med snyggt inredda akvarier och att man dessutom inte ser ett dyft av tekniken i akvariet är en klar fördel. Ännu roligare hade detta fotot varit om man hade sett lite mer fisk i akvariet - nu försvinner de helt bland växterna.
Ciklidhälsningar
Kjell
Kommentar