Min favorit var ormhuvudsfisken som vilade på en rot, vilket nummer bilden hade kommer jag inte ihåg. Kompositionen av den bilden var enligt mig helt fulländad, en snygg och lite algig rot och en färgglad ormhuvudsfisk mitt i bild, skärpa på fisken och oskärpa på bakgrunden, allt kändes dessutom väldigt äkta och eftersom bilden var tagen utan blixt så slapp man jobbigt skarpa och blänkande partier som sticker i ögonen och märkliga färger. En otroligt bra bild. =)
Jag hade dessutom inte en susning om vem som hade tagit bilden då jag röstade men fick senare reda på att det var walle här på forumet vilket gjorde det hela ännu roligare då han ju tog sig vidare från umgdomskategorin och sedan enligt mig smiskade precis alla andra på fingrarna.
Mvh Fredrik Isaksson
Jag hade dessutom inte en susning om vem som hade tagit bilden då jag röstade men fick senare reda på att det var walle här på forumet vilket gjorde det hela ännu roligare då han ju tog sig vidare från umgdomskategorin och sedan enligt mig smiskade precis alla andra på fingrarna.
Mvh Fredrik Isaksson
Kommentar