Åleds Akvarium

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jerker
    Användare
    • July 2002
    • 10

Åleds Akvarium

Hej igen!

Vet inte om detta är rätt del av forumet för en sådan här fråga. Jag kommer inom en månad eller så att starta om mitt lilla 64 liters akvarium med en koloni Neolamprologus Multifaciatus. Dessa hade jag tänkt att inhandla på Åleds Akvarium utanför Halmstad då jag ofta har vägarna förbi. Har upprepade gånger ringt dit men ingen svarar. Är det möjligtvis någon som vet om de fortfarande är igång? Jag har själv aldrig varit där men hört att de skall vara riktigt bra.

Tack på förhand!

Jerker

• kilova
    Användare
    • April 2002
    • 327

här är deras hemsida

mvh kim

Tropheus moori golden kazumba F1
    Tropheus dubosi F1
    Tropheus Chaitica F1
    Tropheus red chimba F1
    Tropheus black pemba F1
    Tropheus moori white limespot (Mwerazi) VF
    Tropheus moori bärnsten F1
    Tropheus moori kejsare
    Mvh Kim

Kommentar

• Jerker
      Användare
      • July 2002
      • 10

Tack! Den ligger redan bland mina favoriter. Det var där jag fick fatt i telefonnummret. Problemet är att det står ingenstans när de senast uppdaterade hemsidan så jag kan inte se om de fortfarande är aktiva.

MVH

Jerker

Kommentar

• cichlids4fun
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 3111

Tjena!

Jo de är fortfarande aktiva, men de har bara öppet vissa dagar i veckan och när det är öppet så kanske det ärr mycket folk där, därav de inte svarar kanske.

säkert vet jag att de har öppet på lördagar om jag inte minns fel så har de oxå öppet på onsdagar, men säkrast är nog att ringa vid 10 tiden på en lördag

men det är inte säkert att de har multfasciatus, om de inte börjat med tanganyika det senaste halvåret.

don´t drink water-fish`s ..... in it!
        Mvh
        Peter
        Mvh
        Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• Guy_P
          Användare
          • April 2002
          • 301

Hej Jerker.
          Åleds Akvarium har öppet Måndag och Onsdag 14.00 - 18.00 samt Lördagar 10.00 - 14.00. Det brukar nästan alltid finnas någon på plats övriga dagar eftersom de har mycket jobb med nytillverkning av akvarium samt distribution av fisk till andra akvarieaffärer.

MVH

Guy, Halmstad

Guy

Kommentar

Arbetssätt...