Köpte en mal idag tror att det är en Baryancistrus sp men inte helt säker. Men med störta sanorlikhet är det en sån iaf den som ser mäst ut som min nyinförskaffade mal, som jag ändast betalade 22 kr för...detta måste väl vara ett jätte kap?
Värsta kapet?
Kollaps
X
-
Värsta kapet?
Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Taggar: Ingen -
-
jag tycker att priset ska vara reducerat när man inte vet vad man köper.
Men visst är det billigt om du är nöjd. Det är ju det som det handlar om,att man är nöjd med tanke på prisetNär man tror att man kan allt, så slutar man att lära sig!Kommentar
-
Beror lite på vilken Baryancistrus sp. det är... finns en uppsjö baryancistrus.
jag har två, lda33 å L177, var det en av dem så GRATTIS! då har du kommit ner till 1/20 av normalpris nästan.fish r friendKommentar
-
och även om det bara var en helt vanlig sketen ancistrus så är 22spänn billigt/Glenn Wouda
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507Kommentar
-
ja, här kostar en vanlig liten ancistrus typ 69:- varför är fiskar så himla dyra? en neontetra tex... aldrig billigare än 15:-Kommentar
-
Kommentar
-
Jag tror att det är en L177 (amazon akvarium) eller möjligen en L85 (zoopet)dom ser typ exakt likadana ut. Zoot jag köpte den på hade nyss beställt in vanliga pleco...men sen skymtade jag något snyggt. Han i affären sa att det bara går vanliga plecko där men jag insisterade sen såg han den också. Dom hade fått med den av misstag med sina vanliga pleckosar, så jag fick den till vanliga priset plus att det var halva priset på all fisk denna vecka.
ORM: Måste bara till lägga att min katt var gratis. Men kostade dessto mer efteråt med alla skador han har tragit på sig. Brytet ben massa bett efter slagsmål, vi har gjort en del vändor till vet. Men vad gör man inte för djurenMvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
orm: en katt för 5000:-, när man kan få dem för en 5:a. De är precis lika trevliga för det. Våran katt fick vi för just en 5:a, sen har han ju kostat en del i operationer och dylikt för att han inte har vett att hålla sig undan.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
min katt är det samma sak med....de slogs alldeles utanför vår dörr för bara några timmar sen....Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
Måste väl till en hel del innan man tar katten til vet? Hade en katt när jag var liten som blev biten av en hund, ett stort sår (ca 10x10cm) på ryggen, det tog ju inte länge innan han var helt återställd. Snacka om läk kött!!!
Till ämnet: bra köp det där såg en för 250 spänn för ett tag senKommentar
-
Om man får fortsätta snacka katter så tror jag att det är en helt annan grejj med bet från andra katter. Du vet vi har aldrig sett såren han har fått. Men efter några dagar börjar han må dåligt som om dom har feber, då är det bara åka in och derenera såren.Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
Är iaf väldigt nöjd med mitt kapMvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
Beror ju på var man handlar fiskar oxå. Köpte 20 neontetror idag för 3.90 styck helt överkommligtKommentar
-
Kommentar