If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag undrade varför vissa inlägg var gråa och visa vita. Fattade inte alls att det var varannat. Det blir bara krångligare att uppfatta tycker jag nog. I en tabell, visst, men kanske onödigt på ett forum?
Däremot så är det ju fint med lite extra färg till vänster för oss medlemmar. Nu behöver man aldrig lita på nån som inte har färg där
Tropfrog, vi litar inte på dig, du har ingen bakgrundsfärg Nah skämt och sido, men kanske borde man fundera igenom om vissa skall så uppenbart premieras på forumet...
Då får du tala om för styrande på ciklid.se att lägga till det på dig (kanske man kan göra det själv via profilen?). Under ditt namn finns inget "NCS Medlem nr ???" och därför trodde nog robin att du inte var medlem. Det är en sak att vara medlem på forumet...en annan på NCS (men det visste du nog redan).
Tropfrog: Du kan skriva in ditt medlemsnummer på din profil. Där kan du även lägga in en bild (Avatar). Du skickar den via mail till David (tror jag) och han lägger in den på din profil (kom ihåg medlemsnummer i mailet med bilden)...
Kommentar