nån som har info om denna? hittar inget på nätet.
ang Red texas cichlid
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
vad vill du veta? hybridiserad/linjeavlad Carpinte. Den extrema röda färgen är mycket ovanlig och de som säljs i vanliga butiker är exemplar som kanske visar lite rött om man har tur. Den knallröda som Ola visade bild på är en "en på miljonen" fisk.fish r friend -
vad händer på ditt första foto Johan?? Är det en som spelar död ochlurar på botten ??
MVHKommentar
-
orm. ok jag har beställt från amazon akvarium. mailade nyss för att se hur röda de var. best även vf eldbuk.
cutekid. jag tror att den blev fotat precis när jag gör ett "skrubb" mot sanden. det kliade lite el nåt. han spelar inte död vid det tillfället.Kommentar
-
johan: spännande! skall bli intresant å se om allt jag läst/hört stämmer då, bilder så fort du bara kan!fish r friendKommentar
-
jag beställde 1+3 och de ska vara runt 12
citat från amazon "dom blir mkt röda med turkosa pricker"
det ska även bli mycket skoj att jämnföra vf eldbukar mot de svenskodlade jag köpt.
bilder lovar jag att posta samma dag som jag får dem vilket borde bli på måndag.Kommentar
-
Kolla om du kan klämma fram var de fångats. Populationerna skiljer i det röda samt de blå prickarna. Flodlevande är mer långsträkta. Om Amazon inte vet, fråga efter grossisten och kolla med dem. Du kommer ångra dig om du inte tar tag i det omedelbart. Sedan är det ju ingen katastrof om du inte får fram det. Det är ändå roligare än den vanliga "gatukorsningen".Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Johan: Har du provat att sätta i de stora stenar som du undrade om tidigare? (De som finns på bild med Metallica)Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Tricella
Johan: Har du provat att sätta i de stora stenar som du undrade om tidigare? (De som finns på bild med Metallica)Kommentar
-
-
Kommentar
-
citat:vet inte om det är befogat men känns som en varnings klocka.Kommentar
-
hoppas inte dina meeki är odlade i thailand
men Red Texas odlas bara i SEA, precis som flowerhorns.fish r friendKommentar
-
-
Kommentar