Har jag missat nåt, eller finns det bara ett foto från varje klass att rösta på?
Fototävlingen - bara fem foton??
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Tyvärr så tror jag inte man kan rösta på ditt foto . Men tänk på stackars mig som inte fick in ett enda i tidningen
MVH
Magnus -
(Va, är ett av mina i tidningen?)
Jag trodde/hoppades man skulle kunna rösta på mer än ett foto per klass... 5x5, kanske, inte bara 1x5...
Kommentar
-
-
Det vore lite opraktiskt att låta alla rösta på de ca. 800 foton som kom in - så det är alltså de som utsetts till ettor i resp. klass som går till finalen.
Om hur dessa fem klassvinnarna togs fram redogjodes för i reglerna för tävlingen.
Detta har också tagits upp i en annan Zoopet tråd tidigare idag.
Ytterligare 45 foton visas i senaste numret av Ciklidbladet. På detta sätt - bl.a. så blev du Mike trea i klassen "Akvarier och Biotoper", sexa i klassen Artbilder Amerika, femma i klassen "Artbilder övriga världen".
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
citatynd att man inte kan få dem större...
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
Ytterligare 45 foton visas i senaste numret av Ciklidbladet. På detta sätt - bl.a. så blev du Mike trea i klassen "Akvarier och Biotoper", sexa i klassen Artbilder Amerika, femma i klassen "Artbilder övriga världen".
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
citatVa, är ett av mina i tidningen?)
Hmmm... jag har kanske uppfattat detta fel. trodde att det var spikat placeringen inom varje kategori. Och att man fick rösta på varje vinnarbidrag vem som ska komma till 2best in show"
Men jag kanske är ute och cyklar som vanligt.Kommentar
-
hmm... nu var man för långsam på att skriva igen. =(Kommentar
-
Bara så att inga missförstånd uppstår i omröstningen om de fem finalfotona - tävlingen avser det bästa fotot, inte den vackraste fisken.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Ett klassiskt dilemma. Röstar folk på en dålig bild på en snygg modell eller en bra bild på en ful modell?Kommentar
-
Tyvärr känns det som om ingen utav de bilderna fyller mina kriterier för att vinna. En bild som är klockren som jag personligen tycker skulle var med bland de fem alternativen är Fredrik Isakssons bild på Jaguarparet. Det är en klockren bild med allt inkluderat.
Min personliga åsikt alltså!Kommentar
-
citat:Tyvärr känns det som om ingen utav de bilderna fyller mina kriterier för att vinna. En bild som är klockren som jag personligen tycker skulle var med bland de fem alternativen är Fredrik Isakssons bild på Jaguarparet. Det är en klockren bild med allt inkluderat.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
citat:Röstar folk på en dålig bild på en snygg modell bra än en bra bild på en ful modell?
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
FI:s ancistrus bild tycker jag är en höjdare!
Men som sagt är det svårt att bedöma dom i formatet som de publiceras i ciklidbladet, skulle vara intressant att se den bilden i original, full upplösning.
Mvh JariKommentar
Kommentar