Det är jag som är upphovsmannen till bild nummer 2 och anledningen till att jag ger mig in i diskussionen är att jag direkt vill avfärda tricellas påstående om att blixten syns på mitt foto, jag använder inte blixt när jag fotograferar i akvariet. Det orangea som syns är något skräp av okänt slag. Jag vet inte om det är relevant men jag ville bara tala om det så ingen tror att jag har använt blixt. Det är helt naturliga färger på fisken så som den såg ut. Jag skriver "såg" ut för den är tyvärr död nu (jag vill inte ha några sympatiröster ), jag hittade den uttorkad på golvet inte långt efter att fotot tagits.
!!!OBS!!! Detta är inte mitt riktiga nick här på ciklid.se utan jag registrerade ett nytt bara för att ingen ska veta vem jag är, bara för att det inte ska bli några personliga röster eller något sådant !!!OBS!!!
Vänliga hälsningar nr2
!!!OBS!!! Detta är inte mitt riktiga nick här på ciklid.se utan jag registrerade ett nytt bara för att ingen ska veta vem jag är, bara för att det inte ska bli några personliga röster eller något sådant !!!OBS!!!
Vänliga hälsningar nr2
Kommentar