If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Trodde den skulle vara bättre än andra nummer men det enda som var intressant var hemma hos reportage hos Ota och den stora artikeln om Malawiciklider.
Trodde den skulle vara bättre än andra nummer men det enda som var intressant var hemma hos reportage hos Ota och den stora artikeln om Malawiciklider.
Alla kan inte tycka om allt. Trots allt så uppskattade du 27% av innehållet, det är inte så illa.
Jag väntar med spänning på dina troffe-artiklar.
Alla kan inte tycka om allt. Trots allt så uppskattade du 27% av innehållet, det är inte så illa.
Jag väntar med spänning på dina troffe-artiklar.
Det är faktiskt en på G Micke!Med bilder och allt. Mr Hagblom går igenom den i dagsläget. Den kommer dels att ligga på min egen hemsida och ev på Hagis sida !
Ta inte illa upp med det jag skrev att jag bara gillade de 2 artiklarna men de var de som intresserade mig mest.
citatet är faktiskt en på G Micke!Med bilder och allt. Mr Hagblom går igenom den i dagsläget. Den kommer dels att ligga på min egen hemsida och ev på hagis sida !
Jag menade ju givetvis till Ciklidbladet!
citat:Ta inte illa upp med det ja gsa att jag bara gillade de 2 artiklarna men de var de som intresserade mig mest.
Jag tog absolut inte illa upp, jag konstaterade bara att det är ganska hyfsat om du uppskattar 27% av innehållet. Det bör ju helst finnas med artiklar som tilltalar alla medlemmar med olika intresseområden inom ciklidistiken.
Kommentar