citat:
citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Fototävlingen var kanon..... men varför var bilderna så små?
--------------------------------------------------------------------------------
På grund av begränsat utrymme. Massor av foton kommer säkert att återkomma senare i olika artiklar och då i betydligt större format.
citat:
Fototävlingen var kanon..... men varför var bilderna så små?
På grund av begränsat utrymme. Massor av foton kommer säkert att återkomma senare i olika artiklar och då i betydligt större format.
Precis som Kjell skriver kommer vi framöver att använda mycket av fotona i artiklar och då kommerde också att vara större. Av den orsaken ville jag inte heller använda för många av fotona i stort format utan spara lite på det goda.
citat:Vissa foton ligger helt fel och känns ibland bara helt utkastade i tidningen. Även vissa foton som man vet håller högre kvalitet annars, är ibland nästan förstörda.
citatjälv skulle jag "bara" se artiklar om malawis och tanganyikas eftersom de intresserar mig mest, men det är ju så klart inte möjligt.
Fler synpunkter tack!
Kommentar