If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
[u]mcgreed</u>: Din wycki mal var väldigt lockande... men jag vägrar ta in nya firrar innan jag har bestämt inriktning och kar-antal hemma!
[u]Mattias Andersson å Leopoldi:</u> Bilder kommer morgon, vill bara att han skall få lugna ner sig efter midas-attacken. Har en avskiljare nonterad just nu
En sak jag funderar på, vad är det som gör att en del trimacs blir så mörka medan andra blir ljust gula som Trisse? Har det med kosten att göra eller om de är stressade eller nåt sånt eller blir en del mörka oavsett vad man hittar på?
En sak jag funderar på, vad är det som gör att en del trimacs blir så mörka medan andra blir ljust gula som Trisse? Har det med kosten att göra eller om de är stressade eller nåt sånt eller blir en del mörka oavsett vad man hittar på?
Hoppas jag verkligen att det skall gå att åtgärda!!
En mossgrön Trimac vill jag inte ha
Bruce (Efter stjärnan i "Hitta Nemo")
Mac (Alt. "Big Mac")
Hannibal (För sina kunskaper att äta sin egen art)
Predda (Predator)
Cujo (Återuppstår som fisk 2004 och fortfarande på rätt sida rutan)
Brutus...
Nisse är ju annars rätt gångbart.
Tråkigt att Trisse har gått hädan, men jag hoppas att du/ni får lika stort nöje med brodern...lycka till med firren, Anli.
Verkar vara mycket lägre i kroppen än va Trisse var??
Blev han så mörk p.g.a midasen??
Nä... han var så i affären också, Mgreed kanske vet, han hade ju honom ett tag. Får nog ta och leta upp den gamla tråden.
Men elak e han! Nu när han får vara ifred för Midas, så nafsar han efter vändmalen å de andra. Offensiv i ätandet oxå, inte så avmätt som Trisse var. Så jag hoppas det indikerar att han kan växa till sig och matcha Midas.... fast det känns rätt långt borta när man tittar in i karet nu
ps tack Tricella... fast ditt eget nick var ju lite frestande
Anli > När du hade Trisse, var det någonsin några probbs med att sticka ner fingrarna i karet och tex rengöra eller visste han att det var "husse" då och höll sig lugn eller hur är dessa stora CA:arna ?
Kommentar