If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det är gamla Torpa zoo. Ligger typ ute på ind.omr.
Kolla Gula sidorna....
M&T? Så där, när jag var där för typ 3 mån.
Kommer garanterat att besöka det igen pga 3 kubikaren!
De har precis flyttat in ett 3000(!)liters hörnakvarium på Djurmagazinet i Jönköping. Det är proppfullt med BTN-moduler och det ryktas att du ligger bakom det Kjell. Om så är fallet så måste jag ge dig en stor eloge. MKT SNYGGT!!!
Här spelar det antagligen ingen roll hur jag svarar...[]
Mycket beror på "lathet" och att det inte fanns någon kamera tillhands just när jag drog igång bygget och sen när det hade hänt lite grejer så kändes det inte lika kul att fota efter 50 %.
Tyvärr (erkänner) så är det nog för mig som med många andra att man resonerar: detta blir det inget bra av, jag kan inte formulera en artikel som är spännande att läsa...
Tyvärr (erkänner) så är det nog för mig som med många andra att man resonerar: detta blir det inget bra av, jag kan inte formulera en artikel som är spännande att läsa...
Ja tyvärr tänker nog allt för många så, viket är synd . Jag tror att fler än jag tycker att den typen av "enkla" medlemsartiklar är mycket trevliga att läsa.
Jag bryr mig ärligt sagt inte ett skit om artikeln har oprofessionellt berättande. Har man något att berätta...stort som smått så tycker jag absolut att man skall skriva.
Jag kommer att skicka in artiklar när jag blivit klar med mitt bakgrunds/filterkammar-bygge. Jag har även tankar på artstudier för att skriva mindre artiklar.
Jag hade gärna läst om ditt arbete med modulerna i akvariet...synd att du inte skrev eller fotade något Niklas!
Hade varit kul som sagt att få bidraga till "bladet" men kändes lite tomt att enbart ha en text och bilder på ett "färdigt" kar...hade ju blivit både roligare att skriva och förhoppningsvis läsa med tillhörande bilder från början till slut...
Får väl börja om från början om ni tjatar...
Skriv en berättelse om hur du gick tillväga...precis som du gjort här...men mer detaljerat...tankar...problem...lösningar...osv.
Visst kan ett sk flödesschema vara intressant att följa med steg för steg guide, men det är inte nödvändigt, iallafall inte för min del.
Akvariet är snyggt och helt klart väl ämnat att förevigas i Ciklidbladet.
Kommentar