Jag fick förhinder inför gårdagens möte. Hur mycket och vad gick jag miste om? Planerades det några fiskresor?
Göteborgs ciklidgrupp
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Jädrar, jag var inte heller där, kan ni skriva upp mig? ... Skulle ni inte till Vara också?Kommentar
-
Vara blev inställt - om ni vill skriva upp er på listan för ciklidstämman så kontakta någon av kontaktpersonerna (se Göteborgs Ciklidgrupp på "Första sidan").
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Zaphi
Jädrar, jag var inte heller där, kan ni skriva upp mig? ... Skulle ni inte till Vara också?
MVHKommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
citatka ni till Vara??citat:Vara blev inställt
MVHKommentar
-
Tror det heter "Imazo" eller nått, nån tropheusgrej...Kommentar
-
Tropheus tror jag inte de har några. Däremot en del djur och en massa "zoo-artiklar". Allt från hundmat till akvarier.Kommentar
-
I Vara ligger Imazo som bl.a. är en av sveriges största akvariefiskgrossister (ett par tusen akvarier). Tyvärr hade de dock inte möjligt att ta emot privatpersoner så därför blev denna resa inställd.
Göteborgs Ciklidgrupp har tidigare besökt Simontorp som är en annan stor akvariefiskgrossist och som håller till i Skåne.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
-
Åker ni E20 upp mot Stockholm? Finns det kanske plats för en som inte tillhör Gbg-ciklidgrupp?Mvh
RobinKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
I Vara ligger Imazo som bl.a. är en av sveriges största akvariefiskgrossister (ett par tusen akvarier). Tyvärr hade de dock inte möjligt att ta emot privatpersoner så därför blev denna resa inställd.
Göteborgs Ciklidgrupp har tidigare besökt Simontorp som är en annan stor akvariefiskgrossist och som håller till i Skåne.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
citat:Åker ni E20 upp mot Stockholm? Finns det kanske plats för en som inte tillhör Gbg-ciklidgrupp?
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
Kommentar