Ville bara säga att det verkar som IRC-kanalen kommit igång på allvar nu. 18 pers inne i detta nu. Om ni märker att #ciklid.se är helt tom på folk är ni antagligen på fel server, den ligger på Quakenet... Mycket trevligt komplement till forumet, som ju också är suveränt.
Starta IRC-kanal?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
Hej =) Kul med irc server =)) www.mirc.com kan ni läsa om det..
Hoppas fler folk joinar kanalen, vore kul .Kommentar
-
-
-
-
quakenet är ju stabilt deluxe.
Igår var det ett riktigt uppsving i kanalen #ciklid.se på Quaknet (www.quakenet.org)!
Vi stammisar på kanalen uppskattar det och hoppas på en fortsatt ökning av användare som vill prata skit och få igång en mer levande kanal.
Jättekulfish r friendKommentar
-
Jag var inne en stund igårkväll men då var det ganska dött... Det var väl ett tjugotal som var inloggade men ingen verkade ha något att säga...
När jag väl tordes bryta tystnaden så fick jag dock snabba svar på några frågor jag hade så är man inte så blyg av sig så kanske det fungerar...
Mvh Fredrik IsakssonFredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
man måste lära sig idla ... [ajdla]
= ha lite tålamod, sitta å softa, inte stänga ner IRC-kienten när man lämnar datorn utan låta den va kvar, sen komma tillbaka å kolla scrollbak om nått roligt sagts å se vad diskussionen handlar om nu etc ...fish r friendKommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
kul med ciklidkanal,synd bara att man inte hajjar tuggetNär man tror att man kan allt, så slutar man att lära sig!Kommentar
Kommentar