Conan rocks :-/
Kända TV-fiskar..
Kollaps
X
-
-
-
Tetrorna är " Nematobrychon Palmeri" "Kejsartetra" men dom går i ett annat kar.
En tanke som slagit mig är att Synpilorna verkligen ändrat utseende sen jag köpte dom, ska fota dom inom snar framtid!
Det finns ett foto sen hanen börjat bli rultig och välnärd, updates är på G inom kort, den har verkligen börjat ändra kroppsform sen jag fick den.
Är det nån tetra som är cool, så puffar jag för just "kejsartetran", den har lite av ciklidbeteende, den displayar,jagar bort konkurrerande hanar och filmar straffsparkar precis som en ciklid gör, cool Tetra,rekommenderas!
Honan när det gäller Synspila skulle jag nog säga är coolast vad gäller beteende, hanen är bara äkta mansgris.
Mvh JariKommentar
-
hoppas min synspila blir lika fin som dina nån dag
*nattsuddartråd* EFTERSOM DET INTE ÄR NÅ CONAN IKVÄLL!fish r friendKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Mike_Noren
Jo, statstelevisionen står för kvalitet... det ser man ju på Robinson...
Mvh JariKommentar
-
Jag saknar Jerry Springer,det var kvailtets tv!!540L Malawi/Tanganyika
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=139133Kommentar
-
Var det inte Conan som gav oss den snackande hunden med cigarren??
mvh,
Kommentar
-
Det här är en äcklig skittråd med några av de sämsta inläggen jag sett på det här forumet. Jag förslår att den (eller åtminstone merparten av inläggen) raderas omgående då de innehåller explicita personangrepp samt oerhört banala och överhuvudtaget ej fiskrelaterade plumpheter som "Äcklad av grabbar som sminkar sig som töser...rakar brösten...nopprar ögonbrynen" och "han jobbar hårt för att få kräma sig på Cafe Opera med blonda dumma skal och flickor med snopp". Jag hoppas verkligen att detta inte tillåts fortgå. Snälla, men det där kan snacket kan ni väl låta stanna kvar på fiskeklubben och kvarterspuben på landsorten, ok?
Kommentar
-
-
Jag trodde det bara var 08r som sa "landsorten"?Lilla Malawisjön fanns i mitt vardagsrum 235*100*65Kommentar
-
Förstår inte att man orkar hetsa upp sig? Vem byr om vad de visar för strunt för white trash publiken på tv:n... låt bli att slå på den, eller slå av den så fort nåt som stör sinnesron dyker upp.
Anders LKommentar
-
den där hunden på starwarspremiär e grymt skoj. dock har jag aldrig sett conan o brien eller va han nu heter eftersom jag bara sitter på: ettan, tvåan o fyran (osså danska ettan o tvåan =D ). Rata digitalt, kabel o allt annat möeg!!!/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Jag har nu raderat de stötande inlägg som jag var orsak till och ber om ursäkt över de stötande orden samt att det var tydligen för mycket för vissa personer.
Odilou: Du skriver att jag skrivit explicita personangrepp. Vad är detta då?
citatnälla, men det där kan snacket kan ni väl låta stanna kvar på fiskeklubben och kvarterspuben på landsorten, ok?
P.s. Jag skulle vara tacksam om de personer som citerat mina inlägg, och fått med de ord som jag raderat pga klagomål, att plocka bort dessa i citatet. Tack för mig!Kommentar
-
Kommentar
-
Tack Jari...och Mattias (Lucipher).
Det är inte meningen att någon skall må illa av det jag skrivit. Sedan får man tycka vad man vill, om det var satir/humor eller personangrepp/osmakligt.Kommentar
Kommentar