En liten Trimac på film...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

    #31
    Trevligt med dessa videor...(även om jag själv inte är sååå förtjust i det beteende som dessa rovfiskar har men de måste ju också leva). Fisken är snygg och det är intressant att se hur de beter sig så det är perfekt med dessa videor som man bjuds på.

    Kommentar

    • anli
      Användare
      • March 2003
      • 3740

      #32
      citat:Ursprungligen skickat av Tricella

      Trevligt med dessa videor...(även om jag själv inte är sååå förtjust i det beteende som dessa rovfiskar har men de måste ju också leva). Fisken är snygg och det är intressant att se hur de beter sig så det är perfekt med dessa videor som man bjuds på.
      Poängen för mig är att det är en kraftfull, intensiv och personlig fisk med förhoppningsvis enastående teckning som vuxen. Sen kan jag inte neka till att fisksnaskandet är rätt underhållande! Men i detta fall är det inte huvudsaken... jakttekniken är som sagt lite för klumpig för det!
      Anders L

      Kommentar

      • Daniel Odell
        Användare
        • January 2003
        • 2437

        #33
        fan min trimac jagar bara på natten. idag när jag tände ligger det två döda Silverhajjar söndertuggade i akvariet. Får det aldrig på film.

        kanonfilm anli, återigen måste jag bara säga att det är kanonfina färger på Trisse. Var å hälsade på Trisses äldsta storebror igår, han har likadant huvud som din, lite knölig nos liksom. Bara mellanbrodern som jag har som har finare lite sluttande huvud. Men trisse leder färgligan med hästlängder.
        fish r friend

        Kommentar

        • anli
          Användare
          • March 2003
          • 3740

          #34
          citat:Ursprungligen skickat av orm

          Var å hälsade på Trisses äldsta storebror igår, han har likadant huvud som din, lite knölig nos liksom. Bara mellanbrodern som jag har som har finare lite sluttande huvud. Men trisse leder färgligan med hästlängder.
          Ja, nosen e kanske lite lustig... men det är svårt att se fel på sina egna älsklingar. Jag intalar mig att det är så där dom ska se ut!
          Anders L

          Kommentar

          Arbetssätt...