Trevligt med dessa videor...(även om jag själv inte är sååå förtjust i det beteende som dessa rovfiskar har men de måste ju också leva). Fisken är snygg och det är intressant att se hur de beter sig så det är perfekt med dessa videor som man bjuds på.
En liten Trimac på film...
Kollaps
X
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Tricella
Trevligt med dessa videor...(även om jag själv inte är sååå förtjust i det beteende som dessa rovfiskar har men de måste ju också leva). Fisken är snygg och det är intressant att se hur de beter sig så det är perfekt med dessa videor som man bjuds på.Anders LKommentar
-
fan min trimac jagar bara på natten. idag när jag tände ligger det två döda Silverhajjar söndertuggade i akvariet. Får det aldrig på film.
kanonfilm anli, återigen måste jag bara säga att det är kanonfina färger på Trisse. Var å hälsade på Trisses äldsta storebror igår, han har likadant huvud som din, lite knölig nos liksom. Bara mellanbrodern som jag har som har finare lite sluttande huvud. Men trisse leder färgligan med hästlängder.fish r friendKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av orm
Var å hälsade på Trisses äldsta storebror igår, han har likadant huvud som din, lite knölig nos liksom. Bara mellanbrodern som jag har som har finare lite sluttande huvud. Men trisse leder färgligan med hästlängder.Anders LKommentar
Kommentar