If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Medlemskortet får du ca. 14 dagar efter att vi fått in betalningen, Cioklidbladet nummer ett och två får du i månadsskiftet april/maj i samband med att nummer två utkommer.
Ciklidhälsningar
Kjell
Hej,
Nedanstående personer (som inte var medlemmar 2003) har löst medlemskap för 2004.
Jonas Lundberg, Thomas Erlandsson, Martin Andersson, Holger Schlicker, Fredrik Broljung, Patrik Halemark, Matz Karlsén, John Alexandersson, Torbjörn Alke, Emil Appelkvist, Mattias Berg, Jan Nilsson, Stfean Freij, Gunilla Bromberg Sandström, Johanna Winroth, och Geir Aasmoe.
Vi önskar er välkomna och ni kommer att få era medlemskort inom kort.
Totalt har vi redan kommit upp i 1066 medlemmar för 2004.
Ciklidhälsningar
Kjell
Nedanstående personer (som inte var medlemmar 2003) har löst medlemskap för 2004.
Nils-Erik Karlsson, Fredrik Alhbin, Sjur Ola Torve, Rutger Bengtsson, Barbro Silverhorn och Patrik Winér.
Totalt har vi redan kommit upp i 1077 medlemmar för 2004.
Ciklidhälsningar
Kjell
Anders Solem, Björn Forsberg, Andreas Gustavsson, Klas Karlsson och Krister Strömberg.
Totalt har vi nu kommit upp i 1086 medlemmar för 2004.
Ciklidhälsningar
Kjell
Robert Petersson Almkvist, Martin Olsson, Jan-Erik Gabrielsson, Pamela Silverhorn, Micahel Sellering, Jan-Erik Svensson, Ulf Nordberg, Christoffer Gutafsson, Hampus Peteersson, Robert Jakobsson Wennerberg, Roger Landin, Roger Bergebo, Jörgen Svensson, Pontus Lindgren och Gunilla Unger.
Vi önskar er välkomna och ni kommer att få era medlemskort i början av veckan.
Totalt har vi nu kommit upp i 1107 medlemmar för 2004.
Ciklidhälsningar
Kjell
PS. Även om jag inte sitter i styrelsen så är jag av praktiska skäl ytterligare en tid ansvarig för att medlemskort och CB skcikas ut.
Henrik Olsen, Bo Do, Daniel Hedström, Bosse Johansson, Bosse Granholm, Dennis Södervall, Johan Watz, Linus Falk, Mattias Olsson, Karin Pettersson, Nya Hundkällaren, Hindrik Öunpuu, Jerry Gutavsson, Christine Wärme och Joakim Sjöberg.
Vi önskar er välkomna och ni kommer att få era medlemskort i början av veckan.
Totalt har vi nu kommit upp i 1122 medlemmar för 2004.
Ciklidhälsningar
Kjell
PS. Även om jag inte sitter i styrelsen så är jag av praktiska skäl ytterligare en kortare tid ansvarig för att medlemskort och CB skickas ut.
Kommentar