Givetvis är det roligast med bilder på dina egna fiskar om det går att lösa. Annars har NCS gott om foton i sitt arkiv som kan användas, så låt inte fotona vara något hinder.
Nya NCS-medlemmar
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Nej det är det jag har tänkt på,Visst kan jag skicka in den och ni lägger till bilder som ni har,Men nja jag vill nog ha egna bilder känns lite roligare så ..Men jag ska kolla runt lite med sånna jag känner och så ifall det går att fixa en hyffsat kamera i några dagar.!Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Tricella
För de 250kr man betalar in i medlemsavgift så får man t ex 4st nummer av Ciklidbladet (just nu på 48 kvalitativa sidor) och sedan så har man genom föreningen möjlighet till rabatt på sina inköp (oftast 5-10% på fisk och tillbehör) om man handlar ifrån någon av de ciklid affärer som står noterade på Ciklid.se´s första sida.
Detta är en del av det som ges, om det finns något mer som är till fördel så får gärna någon skriva det jag glömt...Kommentar
-
Annars kan man vara medlem just för att NCS som förening skall finnas. Själv har jag nog inte utnyttjat rabatterna mer än någon enstaka gång (har visserligen fördelen att befinna mig i göteborg dagligen). Tycker även att forumet och köp/sälj är det jag värderar högst.
Tony EnglundKommentar
-
Nedanstående personer (som inte var medlemmar 2003) har sedan föregående rapportering löst medlemskap för 2004
Minna Palm, John Weiselberg, Bjarne Sätrang, Mikael Karlsson, Martin Myhr, Magnus Petersson, Tony Rosenqvist, Dan Andersson, Vitaliy Fedioutchek, Ivan Westerberg, Magnus Ynglöv, Jan-Olov Willerström, Jonas Martinsson, Stefan Larsson, Magnus Gustavsson, Linda Ivarsson, Tomas Lundahl, Dennis Svensson, Camilla Söderström, Stephan Ekström, Magnus Andersson
Vi önskar er välkomna och ni kommer att få era medlemskort samtidigt med övriga om lite drygt en vecka.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
-
-
Yes.... jag är med oxå!!!
Efter många års strul med flyttar & inte förstående hemma... så har jag landat i min barndoms hobby med en sambo som älskar detta lika mycket som jag.. Så nu är det frågan ...när har jag/vi alla baljor uppe som jag/vi vill ha?
Och äntligen har jag tagit mig i kragen & gått med i NCS efter att sysslat med ciklider i många år, förvisso i etapper.. man har ju provat lite annat oxå men alltid kommigt tillbaka till dessa underbara fiskar!
Så nu laddar vi för fullt med Tanganyikaciklider i ett 250l med att bygga en bakgrund & lösa lite tekniska problem. Spännande & roligt!!!
Ciklidhälsningar Tottas / Tomas
Kommentar
-
Jag räknar med att vika lördan och söndan till att skriva ut medlemskort och lägga i kuvert och sedan sätta adressetiketter på alla kuvert. Christian har redan lagt ner ett antal timmar på att lägga i medlemsbrevet i alla kuvert.
Sedan skickas detta ut på måndag med ekonomipost (tar 3 dagar) vilket innebär att ni bör ha fått ert brev nästa torsdag (12/2).
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Det vore roligt att få en uppdatering hur det ligger till med medlemsantalet nu?
Jag får även passa på att säga ett personligt -Grattis- till alla som registrerat sig som medlemmar i denna fantastiska förening...och givetvis säger jag även välkommen...
Det känns riktigt kul med nytillskott både i NCS och på ciklid.se.Kommentar
-
citatet vore roligt att få en uppdatering hur det ligger till med medlemsantalet nu?
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Sådär, nu har jag äntligen gjort slag i saken och betalat in medlemsavgiften! Hoppas nu bara man hinner få Ciklidbladet i tid också.
mvh PatrikKommentar
-
Hmm, jag har betalat in för ca två veckor sedan.
Antar att jag bara missade att komma med denna gång men kommer med nästa.
/OlleKommentar
-
citatådär, nu har jag äntligen gjort slag i saken och betalat in medlemsavgiften! Hoppas nu bara man hinner få Ciklidbladet i tid också.
Ciklidhälsningar
Kjell
Kommentar
-
Nedanstående personer (som inte var medlemmar 2003) har sedan föregående rapportering löst medlemskap för 2004
Yngve C Olsson, Marie Lennersand, Patrik Ek, Martin Morén, Stefan Gustafsson, Jan Björklund, Ola Åhlander, Mattias Andersson, Peder Hagman, Rolf Henningsson och Mattias Akke
Vi önskar er välkomna och ni kommer att få era medlemskort samtidigt med övriga i slutet av veckan.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
Kommentar