Nya NCS-medlemmar

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

Nya NCS-medlemmar

Hej,
    Nedanstående personer (som inte var medlemmar 2003) har löst medlemskap för 2004.
    Ole Petter Urholmen, Leiv Stensen, Martin Lindell, Tomas Gustafsson, Göte Öberg, Josef Johansson, Lina Andersson, Patrik Buzas, Morgan Enberg, Stefan Iderström, Bengt Fogelberg, Tryggve Johansson, Robin Nilsson, Andreas Wessberg, Petter Claesson, Andreas Moberg, Jesper Blomgren, Hans Dahlberg, Magnus Mattiasson, Joakim Sundman, Bengt Jonasson, Jens Wittström, Erland Isaksson, Pontus Lidbrink, Torbjörn Winsth, Rolf Wiberg, Mikael Carlstedt, Joakim Brage, Håkan Bergknut, Fung Vuong, Douglas Söden, Johan Karlsson, Ann-Sofi Björsson, Patrik Andersson, Caj Flygar, Tomas Nilsson, Jonas Persson, Peter Kjell, Jan Bergström, Christofer Skoog, Petra Lindelöf, Rodley Kulathilanka-Fonseka, Per Tell, Ellinor Forssander, Tore N Haraldsen, Andreas Hultberg, Magnus Nilsson, Mattias Grundberg, Fredrik Erlandsson, Bo Zettergren, Glenn Wouda, Mikael Andersson, Niclas Larsson, Viktoria Sandlund, Peter Davidsson, Robert Johansson, Mats Hall, Christer Abrahamsson, Harry Lundin, Thomas Frick och Matias Sundelin.
    Vi önskar er välkomna och ni kommer att få era medelmskort samtidigt med övriga en vecka in i februari.
    Ciklidhälsningar
    Kjell
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

Verkligen oerhört kul med dessa nytillskott. Jag tror att 2004 blir ett rekordår i medlemsantal...

Får alla sina medlemskort utskickade, både nya som gamla medlemmar?

Kommentar

• Kjell Fohrman
      Användare
      • April 2002
      • 4619

citat:Jag tror att 2004 blir ett rekordår i medlemsantal..
      Det hoppas jag också men det är fortfarande 372 av förra årets medlemmar som ännu inte löst medlemskap för i år.

citat:Får alla sina medlemskort utskickade, både nya som gamla medlemmar?
      Svar Ja.
      Ciklidhälsningar
      Kjell

Kommentar

• StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

372...hm...nema problema! Vi är ju bara 28 dagar inne på det nya året!

Det är en del "slow-starters" här (inkl mig själv - har betalat nu) så det finns ingen oro alls att rekordet inte slås...

Men det vore ju bra om alla 372 kunde "plugga ur"...och fixa iordning siffrorna.

Kommentar

• tropfrog
          Användare
          • July 2003
          • 1836

På listan över nya medlemmar kan ni lägga Magnus Andersson, jag betalade medlemmsavgiften idag . Nu är det bara att hoppas fotona på mitt kar från tävlingen är med i första nummret av ciklidbladet
          MVH
          Magnus

Kommentar

• Kjell Fohrman
            Användare
            • April 2002
            • 4619

Kan väl nämna att i uppräkningen ovan är de med som vi hade fått in betalning från den 22/1 (vilket innebar att de betalade 2-3 dagar före detta).
            Ciklidhälsningar
            Kjell

Kommentar

• Bjarne Sætrang
              Användare
              • October 2003
              • 167

Hmm? Jeg betalte 16/1 til norsk konto: 08061905902

Bjarne Sætrang
              Mvh Bjarne
              www.aquadigital.net

Kommentar

• Kjell Fohrman
                Användare
                • April 2002
                • 4619

OK, borde ha nämnt det - datumen i mitt ovanstående inlägg gäller för de som betalt in på det svenska kontot. För de som betalt in på NCS konto i Norge, Danmark eller Finland tar det det flera dagar längre tid innan de når oss.
                Ciklidhälsningar
                Kjell

Kommentar

• guppy_nisse

Jag kan ju passa på att ställa en fråga här då.. Vad har man för fördelar med att vara medlem i NCS? Har funderat på att bli medlem, men vill bara veta det först..

Kommentar

• StefanL
                    Användare
                    • August 2002
                    • 10784

För de 250kr man betalar in i medlemsavgift så får man t ex 4st nummer av Ciklidbladet (just nu på 48 kvalitativa sidor) och sedan så har man genom föreningen möjlighet till rabatt på sina inköp (oftast 5-10% på fisk och tillbehör) om man handlar ifrån någon av de ciklid affärer som står noterade på Ciklid.se´s första sida.

Detta är en del av det som ges, om det finns något mer som är till fördel så får gärna någon skriva det jag glömt...

Kommentar

• Ola Svensson
                      Användare
                      • April 2002
                      • 14633

En del av svaret står i http://www.ciklid.se/faq_artikel_visa.asp?NR=693 dvs. ciklidblad, rabatt förutom själva medlemskapet. Här på ciklid.se finns det några fördelar också som att lägga upp bilder, ha en bild på sig själv mm.
                      Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• guppy_nisse

Okey.. Tack får svaren.. Ska kolla lite mera på detta..

Kommentar

• malawi_voodoo
                          Användare
                          • July 2002
                          • 790

woho jag finns med!!!
                          fast jag har vart medlem förr bara så ni vet
                          hoppas att 2004 blir ett bra ciklidår!
                          om jag har myckjet tid över sen i sommar så ska jag banne mig skriva en artikel till Ciklidbladet oxå!
                          Hade!!
                          /Glenn Wouda

http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507

Kommentar

• Micke
                            Användare
                            • April 2002
                            • 9579

citat:Ursprungligen skickat av malawi_voodoo

woho jag finns med!!!
                            fast jag har vart medlem förr bara så ni vet
                            hoppas att 2004 blir ett bra ciklidår!
                            om jag har myckjet tid över sen i sommar så ska jag banne mig skriva en artikel till Ciklidbladet oxå!
                            Hade!!
                            Redaktören hoppas givetvis att du får mycket tid över till artikelförfattande i sommar.
                            Fler medlemmar får gärna följa "malawi_voodoo's" goda exempel.
                            Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                            Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Henrik Dehlin
                              NCS Medlem
                              • September 2002
                              • 1913

citat:Fler medlemmar får gärna följa "malawi_voodoo's" goda exempel.
                              Jag har en artikel som är nästintill klar som handlar om att starta ett akvarium med A.Christyi,P.Ornatus och P.Electra...Men tyvärr har jag inga bilder nån av alla bra fotografer här i NCS som har lust att komma och hjälpa mig??
                              För med kameran jag kommer åt så blir bilder jätte bra..INTE!..Kanske är det för att jag står bakom kameran med

Kommentar

Arbetssätt...