Läs Mikaels inlägg ovan.
Nya NCS-medlemmar
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Så var det dags igen. Sex nya aspiranter har antagits till den sobra klubben NCS. De lyckliga är följande:
Claes Hansson, David Setherberg, Christian Wallin, Josef Dubovan, Dan Berger och Torbjörn Israelsson.
Välkomna!! Nu är vi 1242 medlemmar. 58 kvar till 1300, värva en kompis vetja!!!
/Mikael MayerSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Schull
Räcker det att betala före ny år?
Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av jocker
allå på dig börje, hur blir man medlem då?...
Kommentar
-
Heisann jeg meldte meg inn for en måned siden....
Når kommer medlemsnr?
hilsen andre siden svinesundsbruenKommentar
-
Ännu ett antal nordbor som förstått en del av vad livet går ut på. Välkomna till NCS hälsas:
Päivi Isoaho, Steinar Fridtjof Larsen, Mikael Håkansson, Atle Green, Sigrid Berit Dokken, Isac Hertov och Rolf Köhler.
Således 1249 ciklidister som valt att läsa CB 4 gånger om året och dessutom få en superkalender, och dessutom få ta del av bonuserbjudande, och dessutom få medlemsrabatt, och dessutom bidra till att ciklidhobbyn lever vidare, och dessutom...
/Mikael MayerSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
Så tar vi ett kliv uppåt igen. Nya den här gången är:
Carina Hansson, Hotan Mojdehi, Anders Hedqvist, Anders Palmberg och Mikael Stenström.
Välkomna ska ni vara och förhoppningsvis är det fler som bankar på dörren Nu är vi 1254!
/MikaelSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
Ja nu är det väl hög tid att betala in årets medlemsavgift om man inte vill missa en massa bra Ciklidbladsläsning med nummer 4 som höjdpunkt och kanonalmanackan för nästa år. Dessutom är väl bonuserbjudandet också snart på gång.Kommentar
-
Titta, där är jag ju. Låg och drog på förnyat medlemsskap - har haft sjukt mycket räkingar så jag vart tvungen att sålla och invänta bättre tider. Men fn vilken abstinens det har vart. Nu blev det akut och gick inte undvika längre. Nu inväntar jag en läckert smaskig bunt ciklidblad och ser fram emot fyran. Ska ta och plasta in dom eller arrangera nån haklappsanordning för att undvika dregel i dom. Klart, jag kan ju lägga mig på rygg och läsa förståss
Hej på er å ha de så gôttKommentar
-
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Zoonie
Woohoo! Har man fått sitt medlemsnr. än tro? Hmm.. TESTING!http://www.adelgren.se/akvarium/Kommentar
-
Nya medlemmar som tillkommit den senaste veckan:
Sten Kumlin, Bosse Kilåker, Jan-Erik Svärd, Carina Carlsson, Mattias Wessman, Markus Rüegg, Dag Martin Hagen, Erlend Johansen och Peter Nilsson (som fyller år idag och som fick medlemskapet i present, Grattis dubbelt upp alltså!).
1254 + 9 = 1263
1301 - 1263 = 38
38 kvar så se till att värva en medlem, eller varför inte ge bort ett medlemskap i present!
/MikaelSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
Kommentar