If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Den är på engelska och biblioteken har ytterst få böcker på engelska. Sedan vet jag att den idag är svår att få tag på eftersom den är på väg att bli slutsåld. Den är definitivt inte ny - kom ut för fyra år sen.
Du får nog skynda dig om du ens skall kunna köpa den någonstans.
Ciklidhälsningar
Kjell
I så fall inte illa om en bibliotek tar in en så pass udda bok på engelska som "SOUTHAMERICAN EARTHEATERS". Tycker det är knappt de har råd att ta in de böcker som kommer på svenska idag.
Ciklidhälsningar
Kjell
Dom tar faktiskt in en hel del fina böcker i Malmö,jag har för tillfället "Aqualog Loricariidae" samt "Tanganyika cichlids in their natural habitat" hemma och båda har jag lånat på biblan i Malmö.
Hej!
Thomas Weidners bok ar kanske otroligt bra...men kapiteln om Gymnogeophagus innehaller ratt sa manga fel...jag kan icke uttala mig om resten av boken i och med att jag ar okunnig om dessa arter....men som sagt; kapiteln som handlar om Gymnogeophagus har ratt manga fel (blandar ihop bilder med text och en del faktafel om fangstplatserna + habitats)
Kommentar