Ska du plugga i Örebro i höst? I behov av bostad?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • elof
    Användare
    • May 2002
    • 225

    Ska du plugga i Örebro i höst? I behov av bostad?

    Hallojsan. Jag ska ut och se mig omkring i världen. Har en 1a rätt så centralt i örebro på 35m2. Busshållplats rakt utanför dörren, nära till universitetet. Ca 15 min gångväg till centrum. Drygt 1800:- i månaden. Varför letar jag då här? Jo. Du ska ta hand om mina små juveler, en grupp ikola. Du ska ha tidigare erfarenhet av just troffar, och vara hängiven. Det är inget hinder om du är rökare och låter mycket. Grannarna är likadana.

    Hör av dig här i tråden om det låter intressant! Lägenheten kommer förmodligen att stå tom från början av sommaren och ett halvår framåt. Den uthyres möblerad!

    MVH
    MVH Simon
  • elof
    Användare
    • May 2002
    • 225

    #2
    okej. slänger upp tråden så folk ser den igen! blir nog så att jag stannar tills slutet av sommaren. vet inte riktigt än. hör av dig i vilket fall som helst om du är intresserad!

    kan styra upp bilder på lägenheten om det finns intresse...


    MVH
    MVH Simon

    Kommentar

    • Morellen
      Användare
      • December 2003
      • 84

      #3
      vore den inte bättre att lägga den under annonserna?

      Kommentar

      • elof
        Användare
        • May 2002
        • 225

        #4
        njae, kanske. men då försvinner den ju långt, lång bak. fort, fort, fort. så måste jag hålla på och lägga upp nya annonser konstant.. hmm.. eller.. jaja, det är ett tag kvar, får se om nån nappar. annars får man väl pallra sig bort till universitetet och sätta upp lappar.

        MVH
        MVH Simon

        Kommentar

        Arbetssätt...