Har ni en fungerande e-postadress i profilen???

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola Svensson
    Användare
    • April 2002
    • 14633

Har ni en fungerande e-postadress i profilen???

Hej

En del människor mejlar frågor till mig. Rent generellt så bör alla frågor ställas i förumet men det är helt ok att med ett mejl göra mig uppmärksam på frågan.

Nu till problemet. Det är snarare regel än undantag (ok, jag överdriver) att jag får tillbaka mejlen jag skickar eftersom e-postadressen ni använt inte fungerar längre. Se till att ni verkligen har en fungerande adress i er profil! Det är ett krav dessutom, funkar den inte kan ni bli utsängda.
    Med vänliga hälsningar

Ola
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

citatet är ett krav dessutom, funkar den inte kan ni bli utsängda.
    Det är ofta som det är små stavfel i mailadresser...inte bara här utan även på andra ställen. Det irriterar och det är bra med denna upplysning.

Sedan kan man väl föregå med gott exempel och stava rätt själv...utsängda?

Kommentar

• Daniel Odell
      Användare
      • January 2003
      • 2437

hehehe Ola = ägd
      fish r friend

Kommentar

• Robin
        Användare
        • January 2003
        • 4526

Han kanske menade vad han sa Tricella...du får sova på gatan i din säng några dagar!
        Mvh
        Robin

Kommentar

• Ola Svensson
          Användare
          • April 2002
          • 14633

citat:Han kanske menade vad han sa Tricella...du får sova på gatan i din säng några dagar!
          Exakt! Vem blir skrämd av att bli utslängd från ett forum. Här krävs brutalare metoder!
          Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Robin
            Användare
            • January 2003
            • 4526

Härligt härligt!!
            Mvh
            Robin

Kommentar

• StefanL
              Användare
              • August 2002
              • 10784

Tur att jag har min mailadress iordning när "Ola-the hulk" hotar med att lyfta både mig (90kg kompakt hängande muskler) och vår dubbelsäng. Känns nästan som om jag vill gå in i min profil och "messa" upp min mailadress totalt! Skulle vara riktigt kul att se Ola sätta kraft bakom sina ord...

P.s. Allvarligt så händer det ofta det du skriver om...även på "köp och sälj" avdelningen så din uppmaning är verkligen berättigad.

Kommentar

Arbetssätt...