Är det inte du som verkar lite småsur?
Häpnadsväckande
Kollaps
X
-
-
citat:Klassisk Ära vill ju bara provocera andra för att sedan komma undan varje gång.
citat:Forumet är ju till för att diskutera frågor,få svar på frågor och få hjälp. Inte för att hugga på någon som råkar nämna något olämpligt.
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Micke
citat:Klassisk Ära vill ju bara provocera andra för att sedan komma undan varje gång.
citat:Forumet är ju till för att diskutera frågor,få svar på frågor och få hjälp. Inte för att hugga på någon som råkar nämna något olämpligt.
Kommentar
-
citat:Gissningsvis för att han vet att du är lätt att provocera.Kommentar
-
-
Om jag bara får göra ett tillägg... Stora små-bokstäver skall väl egentligen inte tolkas som "sura"? Utan det är DESSA STORA SOM ÄR SURA...
Arvids inlägg var väl inte förolämpande eller lätt att misstolka?
Nåja... *smyger ut igen*Kommentar
-
Oj oj. Det väckte visst lite känslor det jag skrev...
Blev först riktigt glad när jag såg att ett 20 tal nya inlägg dimbit in, lite tråkigt bara att det inte rörde syftet med tråden..Jag kör vidare på vad trådens igentliga mening var och lämnar ordet fritt till andra akvarie - "aktivister" (aktuellt ord med tanke på diskussions klang) och deras erfarenheter av våra vattendjurs överlevnad.
(Här har ni en glad pingvin för att lätta upp stämmningen lite, http://user.tninet.se/~hya130b/Penguin.mpg )Med vänliga hälsningar Arvid Nyström
350 liters växtkar.Kommentar
-
Jisses, här blev det sura miner så fort det fanns tillstymmelse till Ironi någonstans,.. Men låt det vara en läxa för oss alla, att förmedla ironi genom skriven text är inte det lättaste
Tråkigt också med folk som snedtänder på småsaker, det finns kanske anledning att tänka sig för både en och två gånger innan man skriver tillbaka på ett inlägg, speciellt om inlägget är tvivelaktigt, bättre isåfall att ignorera "skiten".
That's my two cents!,
Förövrigt tyckte jag Arvids historia var väldigt facinerande.
MvH Simonhttp://simon.holmbring.seKommentar
-
Jag undrar hur jag ska vårda snäckrommen som mina äppelsniglar har lagt under täcklocket , hur länge tar det innan de kläcks och hur ska jag göra??PaKommentar
Kommentar