akvarieförening i malpåse

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

    akvarieförening i malpåse

    Hej alla glada akvarister.
    Jag har som en liten "uppgift"(av den g:a styrelsen) fått i uppdrag att kolla hur stort intresset är att få igång den en gång mycket livliga Värnamo Akvarieförening i Värnamo. Den ligger i malpåse sedan många år tillbaka. Detta är synd med tanke på att jag nog inte är ensam om att ha akvariehobbyn som fritidsintresse i Värnamo!? Jag har pratat med zoobutikerna i stan men dom är måttligt intresserade att ge mig en hjälpande hand. Nu är det så att detta är sista försöket att ta upp föreningen ur malpåse från min sida! Sedan lämnar jag in matrial & filmer & annat som är föreningens till v-mo fritid eller så slänger jag det helt enkelt. Detta vore tråkigt!!!
    Så är du från värnamo eller närområdet & håller på med akvariehobbyn.. Skriv ett inlägg så att jag vet att ni finns!!! Så tar vi en chans att kanske träffas & prata ihop oss. Så kanske vi kan starta upp igen!
    Tottas
  • bmwpower
    Användare
    • December 2002
    • 1934

    #2
    Jag är inte från värnamo men från Ljungby och det är ju inte långt
    Kanske det kunnde ske ett sammanbete med ljungby akvarieförening

    Kommentar

    • Gäst

      #3
      Tack för den idén!!! Har faktiskt missat att det finns akvarieförening i Ljunby. Tycker att det vore jue jätte roligt att få till ett samarbete mellan Värnamo & Ljungby!
      Frågan kan ställas så här oxå... När har ni träffar & är man kanske välkommen att som gäst ta del av hur det funkar i eran förening?
      Kanske det är så att det finns medlemmar hos er som bor i el. nära V-mo? Som kanske vill vara med att starta upp här oxå? Kan jue bli Ljungby/Värnamo akvarieförening av det. Det vore roligt!

      Kommentar

      Arbetssätt...