KOK KOK Water Head!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Daniel Odell
    Användare
    • January 2003
    • 2437

    KOK KOK Water Head!

    ja så beskriver ägaren sin fisk:



    vilken pannpuckel va?
    fish r friend
  • Danny_C
    Användare
    • April 2003
    • 334

    #2
    hehehehe
    /danne

    Kommentar

    • anli
      Användare
      • March 2003
      • 3740

      #3
      Nåt rejält att klia på huvet!
      Anders L

      Kommentar

      • jinnarparen
        • April 2002
        • 2670

        #4
        Jaja, vad skall man säga.

        Har faktiskt sett ett antal Guldsömciklider med pucklar i samma kaliber. Det var nere på Gran Canaria, i ett kar på några kubikmeter så gick det minst 50 st. De största hanarna var en bra bit över 30 cm och såg ut som "vattenskallen".
        Vem vet, snart kommer väl någon på att man kan operera in silikon i skallen på fiskarna också.
        Åter till CA

        Det är där jag hör hemma

        Kommentar

        • FI
          Användare
          • August 2002
          • 3743

          #5
          citat:Ursprungligen skickat av jinnarparen

          Vem vet, snart kommer väl någon på att man kan operera in silikon i skallen på fiskarna också.
          Jag tror att de redan gör det på vissa flowerhorns av sunkig kvalitet, jag läste det på ett amerikanskt forum för inte så länge sedan, däremot så kanske det inte är silikon utan någon annan vätskebaserad lösning som fungerar ungefär likadant.
          Vilket som så är det knappast estetiskt tilltalande då pannpuckeln börjar komma upp i den där storleken... Ser bara sjukt ut.

          Mvh Fredrik Isaksson
          Fredrik Isaksson
          Bildarkivet

          Kommentar

          • Fiskar.nu
            Användare
            • September 2003
            • 442

            #6
            äckligt fisk
            375 liter till L-malar

            Kommentar

            • nashorn

              #7
              Nog för att jag tycker att ciklider med stora pannpucklar kan se väldigt majestätiska ut, men den där var ju mest...ful

              Kommentar

              • jinnarparen
                • April 2002
                • 2670

                #8
                citat:citat:
                --------------------------------------------------------------------------------
                Ursprungligen skickat av jinnarparen

                Vem vet, snart kommer väl någon på att man kan operera in silikon i skallen på fiskarna också.
                --------------------------------------------------------------------------------

                Jag tror att de redan gör det på vissa flowerhorns av sunkig kvalitet, jag läste det på ett amerikanskt forum för inte så länge sedan, däremot så kanske det inte är silikon utan någon annan vätskebaserad lösning som fungerar ungefär likadant.
                Helt otroligt. Här skarvar jag riktigt rejält, och så har det redan kanske hänt.
                Vart är akvariehobbyn på väg egentligen?

                Nåja, förr eller senare så får kanske en vanlig ciklid en hög status igen.....när den inte går att få tag på.
                Åter till CA

                Det är där jag hör hemma

                Kommentar

                Arbetssätt...